دوشنبه 21 مهر 1382

سعيد رضوي فقيه : دوره "دفتر تحكيمي" كه بخواهد به دنبال حاكميت در دانشگاه باشد به سر آمده است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
سعيد رضوي فقيه عضو شوراي مركزي تحكيم وحدت گفت:‌‏در هيچ جاي دنيا حكومت و سياستمداران اين قدر خود را بي نياز از علم و دانش و دانشگاه نمي دانند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كار ايران ,‌‏ايلنا, سعيد رضوي فقيه در انجمن اسلامي دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران در يك سخنراني با عنوان "تابستاني كه گذشت " گفت : با برخوردهايي كه با اعضاي فعال جنبش دانشجويي صورت گرفته است ، اعتماد آنها نسبت به حاكميت از بين مي رود .

وي گفت: مجموعه اتفاقات رخ داده در سالهاي اخير دانشگاه را به سمتي برد كه اساسا ً‌‏انتساب با حاكميت را براي خود شرم مي دانند .

وي اين موضوع را بزرگترين آفت براي نظام سياسي دانست و گفت:‌‏دانشجو, استاد و روزنامه نگار در يك طرف خندقي عميق ، واقع شده اند و سياستمدار ,‌‏قاضي و برخي از مقامات دولتي در سوي ديگر هستند .

وي گفت : در هيچ جاي دنيا حكومت و سياستمداران اين قدر خود را بي نياز از علم و دانش و دانشگاه نمي دانند. وي با بيان اينكه عده اي دانشجو بودن و روزنامه نگار بودن را نشانه جاسوسي مي دانند ، گفت:‌‏آقاجري به عنوان يك استاد دانشگاه به اعدام محكوم مي شود و دانشجو باتوم مي خورد و دستگاه قضايي حكومت مستقر به شيوه آدم ربايي دانشجويان را دستگير مي كند.
وي گفت: مشكل اين برخوردها در اين است كه هزينه چنين رفتارهايي را نظام جمهوري اسلامي، تماميت ارضي و وحدت و هستي كشور ، مي پردازد.

دبير سياسي دفتر تحكيم وحدت گفت: تابستان گذشته براي دفتر تحكيم وحدت نقطه عطفي بود تا تكليف خود را روشن كند .
وي افزود: ضمن ارج نهادن به فعاليت هاي دفتر تحكيم در گذشته ، دوره دفتر تحكيمي كه بخواهد به دنبال حاكميت در دانشگاه باشد به سر آمده است .

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/231

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سعيد رضوي فقيه : دوره "دفتر تحكيمي" كه بخواهد به دنبال حاكميت در دانشگاه باشد به سر آمده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016