جمعه 25 مهر 1382

واقعاً كه وزير امور خارجه ما علي الخصوص اين سخنگوي با معرفتش بي نظير هستند، همت

حاج آقا حميد رضا آصفي، سخنگوي وزارت امور خارجه نه تنها در ميان انديشمندان و سياستمداران جهان شهرتش بيشتر از خيلي هاست بلكه از بس هر شب در برنامه هاي خبري شبكه هاي مختلف تلويزيون حاضر شده و با قرار گرفتن در پشت آن تريبون كوچولو و جمع و جور به اظهار نظر در مورد مسايل محتلف جهان مي پردازد و حتي در سنقر كليايي، لوندويل و علي آباد كتول هم مردم او را مي شناسند و به وجود چنين سخنگويي در وزارت امور خارجه ايران فخر و مباهات مي كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در واقع در دنياي امروز، جهانيان ايران را به خاطر وجود بعضي آثار تاريخي نظير نقش رستم، منار جنبان، حاج آقا خرازي و همچنين برادر حميد رضا آصفي مي شناسند و اين آثار از جاذبه هاي توريستي كشور محسوب مي شوند.
وزارت امور خارجه ايران هزار ماشاا... از وزارت امور خارجه آمريكا و روسيه و فرانسه بزرگتر و داراي بودجه زايدتر و پرسنل بيشتر است و از وزارت خانه هايي است كه همه وكلا، وزرا و مسئولين و سكانداران كشور و اقوام و فاميل و آقازاده ها، برادر زاده ها، خواهر زاده ها و برادر زن ها ي آنان علاقه ويژه اي دارند.
يكي از فوايد وزارت امور خارجه وجود مسافرت هاي خارجي جزو كارهاي يوميه عزيزان و نورچشمي هاي شاغل در اين وزارتخانه است كه مي توانند براي آشنائي با مظاهر كفر و الحاد به قلب بلاد كفر در پاريس، لندن، واشنگتن و ساير ولايات، قراء و قصبات اروپا و آمريكا مسافرت كرده، ضمن خريد سوغاتي از فروشگاه هاي بزرگ در خارج از كشور و فري شاپ ها از نزديك با خوي استكباري اين كشور ها آشنا شوند.
از فوايد ديگر وزارت امور خارجه داشتن سفارتخانه و كنسولگري در اقصي نقاط جهان ار بوروندي گرفته تا گينه بيسائو و جزاير وانوواتواست. وجود صدها سفارت و كنسولگري اين امكان را به وجود مي آورد تا بعضي آقازاده ها، برادرزن ها، عزيزان و نورجشمي ها كه با ديپلم ردي امكان ورود به دانشگاه ها را ندارند به مأموريت خارج رفته و ضمن رتق و فتق امور سفارت و كنسولگري خود و اهل بيت اجماعاً از دانشگا هاي كشور مقيم درجات دكترا و مهندسي اخذ و پيروزمندانه به كشور مراجعت فرمايند.
در واقع وزارت امور خارجه با توسعه سفارتخانه ها و پست هاي ديپلماتيك در خارج و گسترش اداري در داخل مشكل اشتغال بسياري از آقازاده ها و برادر زن ها و نورچشمي ها و داماد ها و سفارش شده ها را حل كرده و اين عزيزان را سر كار گذاشته است.
از موفقيت هاي وزارت امور خارجه هر چه بگوئيم كم است. يكي از اين موفقيت هاي چشمگير ساختن مجلل ترين و بزرگترين خانه براي سفير ايران در كاناداست كه باعث حسودي و كورچشمي ساير سفراي خارجي مقيم كانادا شده است. از ديگر موفقيت هاي وزارت امور خارجه اكتشاف مسلمان در جهان است. وزارت امور خارجه در هر گوشه دنيا كه يك نفر مسلمان پيدا كرد فوراً در آن محل سفارت و كنسولگري زده و كمك هاي بشر دوستانه در اختيار آن يك مسلمان گذاشته است.
باقي مي ماند حل مساله درياي خزر و حل اختلاف ايران و امارات و گرفتن حقوق ايران و ايرانيان از خارجي ها كه آن هم مساله مهمي نيست و مساله مهم فعلاً كمك هاي سخاوتمندانه مالي به افغانستان، عراق، لبنان، سوريه، فلسطين و ساير ممالك دوست و برادر است كه الحمد ا... به خوبي انجام مي شود و در حال حاضر بسياري از كالاهاي توليدي كشور كه در خود ايران ناياب است در افغانستان و عراق به وفور در اختيار مردم قرار دارد.
از ديگر موفقيت هاي وزارت امور خارجه حل مساله اختلافات تاريخي ميان ايران و عراق بود و با تلاش مسئولان محترم وزارت امور خارجه صدام از قدرت كنار گيري كرد و متجاوزان بعثي عراق ملحد و كافر يكشبه تبديل به برادران مسلمان و مظلوم عراقي شدند.
انسان اين همه معرفت و گذشت مقامات وزارت امور خارجه انگشت به دهان مي شود. در دنيايي كه كشور ها به خاطر چند دلار با هم چانه مي زنند و متحدان اروپائي به خاطر منافع اقتصادي با آمريكا درگير مي شوند وزارت امور خارجه كشورمان با آقائي و لوطي گري و جوانمردي حرفي از يك هزار ميليارد خسارت كه عراق به ايران وارد آورده است نمي زند و بلكه به همين عراقي ها كمك هاي مالي، داروئي و غذايي هم مي كند.
واقعاً كه وزير امور خارجه ما علي الخصوص اين سخنگوي با معرفتش بي نظير هستند.
در دنيائي كه كشور ها به خاطر يك وجب خاك و يك بطري آب و يك رودخانه مشترك به هم چنگ و دندان نشان مي دهند كشور هاي حاشيه درياي خزر در حضور نماينده ايران، درياي مازندران را بين خودشان تقسيم مي كنند و وزارت امور خارجه ما «آخ» هم نمي گويد.
واقعاً جا دارد آدم از اين همه مرام تشكر كند و خطاب به وزير امور خارجه بگويد: « خرازي تو ديگر كي هستي؟»
در دنيائي كه شيخ امارات نمي تواند تنبان خودش را سفت نگهدارد و ادعاي جزاير تنب ايران را مي كند، گذشت و مسامحه و غريب نوازي وزارت امور خارجه واقعاً جاي تشكر دارد.
خيال نكنيد آقائي و لوطي گري وزارت امور خارجه به همين امور ختم مي شود. در حالي كه آمريكا به كمتر از سقوط جمهوري اسلامي راضي نيست و رئيس جمهور آمريكا( فرمانده نظامي جهان) علناً از سقوط رژيم ايران حمايت و طرفداري مي كند سخنگوي وزارت امور خارجه ايران آمريكا را خجالت داده و مي گويد. « آمريكا مي تواند در نيروگاه هاي هسته اي ايران مشاركت و همكاري كند»
ملاحظه بفرمائيد در وزارت امور خارجه كشورمان چقدر درك سياسي و عقل و درايت ديپلماتيك وجود دارد؟ ( شايد هم بيشتر)
آمريكا مي گويد مايل به سقوط ايران است و از مخالفان رژيم حمايت مي كند، آن وقت وزارت امور خارجه ما آمريكا را را دعوت مي كند كه بيايد در ايران نيروگاه هسته اي بسازد. واقعاً اگر جورج بوش يك ذره غيرت داشته باشد بايد از خجالت آب شود.
گفته مي شود پس از دعوت حاج آقا آصفي از آمريكا براي مشاركت در ساخت نيروگاه هسته اي ايران جورج بوش در اطاق را به روي خود بسته و از شرم قادر به خروج از اطاق و حضور در برابر خبرگاران نيست.
ما به سهم خود ضمن تشكر و قدرداني از گذشت و لوطي گري وزارت امور خارجه ايران پيشنهاد مي كنيم وزارت امور خارجه به طور كلي رسيدگي به مسايل ديپلماتيك را كنار بگذارد و به جاي گرفتن خسارت ايران از عراق و يا گرفتن اموال بلوكه شده ايران از آمريكا و گرفتن سهم ايران از درياي خزر و باز پس گيري اشياء باستاني ربوده شده ايران و حل و فصل بسياري از ديگر مسايل و مشكلات روي زمين مانده، همچنان دنبال گرفتن حق و حقوق فلسطيني ها و لبناني ها از اسرائيل و آزاد كردن اراضي فلسطيني و دادن كمك هاي مالي به افغان ها و استرداد اشياء عتيقه افعاني و.... باشد. بهر حال ما ايراني ها هم خدائي داريم.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/377

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واقعاً كه وزير امور خارجه ما علي الخصوص اين سخنگوي با معرفتش بي نظير هستند، همت' لينک داده اند.
نظرات
[موسوي - October 20, 2003 11:37 AM]

اقاي جواد چاوشي
در ارتباط به درد دل اقاي همت من هم با ايشان مواق هستم. سر سپرده كسي است كه دشمنان خارجي در اطراف خانه اش در كمين نشستند و منتظر فرصت مي باشند تا از طريق شما ضربه نهائي را به كشور بزنند. آنها از طريق عوامل مثل شما را در كشور دارند تا كساني كه حرف حق مي زنند بگيرند تا منافع آنها از طريق شما تامين شود. شما بهتر است اول الفباي ادبيات سياسي را ياد بگيريد تا بفهميد دشمنان داخلي مثل شما و امثال شما خوراك دشمنان خارجي را فراهم مي كنيد. دشمنان از طريق شما بذر نفاق و كينه را در كشور مي افشانند. در كجاي فرهنگ كشور ما اجازه داده است كشوري كه در فقر و بدبختي است فراموش شود و به سراغ ديگر كشور ها بشتابيم.

[نويد - October 20, 2003 11:26 AM]

با سلاو و دورد فراوان خدمت سركار خانم دكتر عبادي كه به حق لياقت و شايستگي خود را در كسب جايزه جهاني صلح نوبل را از آن خود كرد تبريك و تهنيت عرض مي نمايم. سركار خانم خوب مي دانند كه اين جايزه پيام آور صلح و دوستي به همه جهانيان است. ايشان از اين فرصت طلائي كه دنيا حامي شان مي باشند استفاده نموده و تمام تلاش خودشان را براي احقاق حقوق شهروندان ايراني به ويژه آزادي زندانيان سياسي به كار گيرند. درخواست مي شود راه هاي مكاتبه مستقيم يا غير مستقيم با ايشان در خصوص طرح بعضي از مسايل حقوق بشر چگونه است . لطفا راهنمائي فرمايند. نويدي

[دکتر جواد چاوشی - October 17, 2003 06:12 PM]

اقای همت
بلاخره تمام دردتان را در دو سه جمله اخر گفتید. از قلسطین نبایستی دفاع
کرد. اگر هم فقط با چند حرف اگر بوی دفاعی امد به ظعم شما انها نمیفهمند.
اما اینکه شما چقدر بایستی سر سپرده اربابان اسرایلتان باشید و یا چرا خود را
بایستی ایرانی بدانید جای سوال است. هم شما و هم اربابان دیروز شما (جمههری
اسلمی) یک جیز را پنهان میکونید هر دو ضد بشری هستید و خود فروخته

[Mazdack - October 17, 2003 06:10 PM]

Shoma ham cheghadar deletan ra khosh kar did ke be in janiyan enteghad mikoni.Inha Iran va Irani ra be roze seyah neshandeand.Digar jaye geleh o shekayati namonde.Irani emroze dar donya joz moshti terorist va jennayatkar name digari nadarad.In kaenan sharaf va ezati barye ma nagozashtean.Shoma sadehelohane az in band jani taveghoate ghire mateghi darid.Har roz dar goshehei az jehan jenayat,reshveh khriha va kesafatkari in ha bar mala mishvad,Magar akhond jemaat ra sharfi va kheey ensani hast ke barayash in enteghadeha mohem bash?

[Reza - October 17, 2003 05:04 PM]

man az site gooya khahesh mikonam kari nakonad ke amrika be bahaneye hoghoghe bashar be iran hamle konad

Copyright: gooya.com 2016