يكشنبه 27 مهر 1382

ميردامادي: خاتمي هم‌چنان در راس اصلاحات قرار دارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس مجلس شوراي اسلامي
رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ششم گفت: خاتمي هم‌چنان در راس اصلاحات قرار دارد و برخي اظهارنظرها در حدي نيست كه آن جايگاه را تغيير دهد.
محسن ميردامادي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين مطلب و با تاكيد بر اين‌كه ابراز نظرات مختلف نمي‌تواند به مفهوم تخريب باشد، گفت: همان طور كه بيان نظرات مختلف از جانب مسوولان نظام محترم است، كساني هم مي‌توانند به آنها انتقاد داشته باشند.
وي با يادآوري واكنش نمايندگان مجلس در برابر جريان معرفي وزير علوم، كه در نهايت به وزير پيشنهادي رييس جمهور راي ندادند، اظهار داشت: در اين قضيه مجلس به واسطه‌ي آن‌كه انتخاب ياد شده را قبول نداشت به وزير پيشنهادي رييس جمهور راي نداد.
ميردامادي افزود: در بحث شيرين عبادي نيز همين طور است، و خاتمي به رغم آن كه سخنان زيادي را در مقام تمجيد از شيرين عبادي و جايزه‌ي نوبل بيان كرد مطلبي را درباره‌ي مهم نبودن اين جايزه عنوان كرد كه اين اظهار نظر رييس جمهور از نظر بسياري از دوستان از جمله من، قابل نقد است.
وي با يادآوري اين‌كه نبايد اين جايزه را كم اهميت جلوه دهيم، زيرا اين جايزه افتخاري است كه براي اولين بار به كشور ما تعلق گرفته است، ابراز عقيده كرد: همان گونه كه افكار عمومي از كسب اين جايزه توسط يك ايراني خوشحال مي‌شود ما نيز بايد اين چنين موضعي را اتخاذ كنيم.
ميردامادي در ادامه با تاكيد بر اين كه خاتمي هم‌چنان از جايگاه گذشته‌ي خود برخوردار است، اظهار داشت: در يك روند دموكراتيك و حتي در فعاليت‌هاي حزبي، ممكن است افراد نقدهاي زيادي را به عملكرد رهبرانشان داشته باشند، اما به هر حال اين افراد در چارچوب‌هاي تعيين شده با هم كار مي‌كنند، لذا در مورد خاتمي نيز بايد اظهار داشت وي همانند گذشته در چارچوب حركت اصلاحي مردم قرار دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/440

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ميردامادي: خاتمي هم‌چنان در راس اصلاحات قرار دارد، ايسنا' لينک داده اند.

وقتی میر دامادی شوخی میکند.
http://216.55.151.46/index.asp?ID=8723&Subject=News...
links
October 20, 2003 03:33 AM

وقتی میر دامادی شوخی میکند.
http://news.gooya.com/politics/archives/000600.php...
links
October 20, 2003 03:36 AM

Copyright: gooya.com 2016