پنجشنبه 1 آبان 1382

يك روزنامه‌ي عصر و يك سايت، تعقيب شدند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
پرونده‌هاي روزنامه‌ي «كيهان» و سايت «گويا آ» به عنوان نشر اكاذيب و افترا عليه معاون حقوقي و پارلماني رييس‌جمهور در دادسراي عمومي تهران رسيدگي مي‌شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چندي قبل به دنبال انتشار اخباري در سايت «گوياآ» (gooyaa) و روزنامه‌ي «كيهان» مبني بر خريد تراكم سه ميلياردي توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمين ابطحي در زمان شهردار ملك‌مدني و همچنين حمايت ابطحي در لبنان به ضرر فلسطيني‌ها و مطالبي مشابه، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمد‌علي ابطحي، معاون حقوقي و پارلماني رييس‌جمهور از اين روزنامه و سايت اعلام شكايت كرد كه اينك پرونده‌هاي مذكور در بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب تهران در جريان رسيدگي قرار گرفته است.
بنا به اين گزارش، دستور احضار مديرمسوول كيهان توسط بازپرس حسينيان صادر شده و براي معاون رييس جمهوري نيز دعوتنامه‌اي براي حضور در دادسرا ارايه شده است. در عين حال توسط بازپرسي دادسرا، استعلاماتي از شهرداري، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزارت پست در همين رابطه انجام شده است.
در همين حال حسين شريعتمداري نيز در اين زمينه به خبرنگار ايسنا توضيح داد: تعدادي شكايت از قبل در كنار يكي از شكايات آقاي ابطحي وجود داشت كه هنوز مورد رسيدگي قرار نگرفته است. ظاهرا ايشان به برخي مطالبي كه راجع به ايشان نوشته بوديم اعتراض داشت.
مدير مسوول كيهان گفت: شكايت جديد ايشان به ما تفهيم نشده است.

دنبالک:
http://207.44.134.168/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/584

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يك روزنامه‌ي عصر و يك سايت، تعقيب شدند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016