يكشنبه 16 آذر 1382

استاندار يزد از دستگيري پنج‌ تن در ارتباط با ضرب‌وشتم محسن ميردامادي خبر داد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - يزد
سرويس سياسي
استاندار يزد از دستگيري پنج نفر از عوامل ضرب و شتم محسن ميردامادي خبر داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدحميد كلانتري، استاندار يزد در جلسه‌ي مطبوعاتي كه به صورت فوق‌العاده براي بررسي ابعاد تعرض به محسن ميردامادي، رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، تصريح كرد: بايد از وقوع هرگونه رفتار تنش‌آفرين كه مخل نظم و آرامش جامعه باشد، جلوگيري كنيم.
وي با بيان اين‌كه دشمنان نظام و افرادي كه به جمهوري اسلامي معتقد نيستند از ايجاد تنش در جامعه‌ي ما استقبال مي‌كنند، افزود: هرچقدر جامعه‌ي ايران بي‌نظم‌تر جلوه كند، آمريكا و صهيونيست‌ها بيشتر خشنود مي‌شوند ولي اگر جامعه را آرامتر و رشد يافته‌تر نشان دهيم، موجبات دلسردي آنان را پديد آورده‌ايم.
استاندار يزد با اشاره به مضروب‌شدن ميردامادي در يزد خاطرنشان كرد: متاسفانه عده‌اي با زشت‌ترين وجه، سخنراني يك نماينده‌ي مجلس را بر هم مي زنند و با شديدترين وضع سخنران را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند. ‌اين اعمال مورد تاييد چه شخص يا گروهي است؟
استاندار يزد هم‌چنين با انتقاد از مطالب برخي از روزنامه‌ها كه متعرضان به رييس كميسيون امنيت ملي مجلس را مردم يزد خوانده بودند، تاكيد كرد: مردم يزد، مردم فرهيخته، متدين و قانونمندي هستند، چرا چهره‌ي مردم فرهيخته يزد را خراب مي‌كنند و آشوبگران و ضاربان را جوانان حزب‌الهي مي‌نامند؟
وي اين‌گونه حوادث را بيماريهاي اجتماعي خواند و تصريح كرد: بايد با اينگونه موارد با فرهنگ‌سازي، نهادينه كردن و ترويج منطق‌گرايي برخورد كنيم وگرنه تنها برخورد دستگاه‌هاي انتظامي و قضايي كارساز نخواهد بود.
كلانتري همچنين به اقدامات انجام شده از سوي دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي استان پس از ضرب و شتم محسن ميردامادي اشاره كرد و افزود: تاكنون 5 نفر از افرادي كه نقششان پررنگ‌تر و مشخص‌تر بوده، دستگير شده‌اند كه طبق ضوابط در صورت احراز جرم با آنها برخورد قضايي صورت مي‌گيرد.
وي گفت: متاسفانه يكي از افرادي كه در اين رابطه در بين افراد حمله‌كننده، سخنراني كرده و جمع را به تحريك واداشته، در لباس روحانيت است كه طبيعتا مساله از طريق دادگاه ويژه‌ي روحانيت پيگيري خواهد شد، يكي دو نفر نيز در برخي از نهادها عضويت داشته‌اند كه طبق ضوابط، با آنها نيز برخورد خواهد شد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2001

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استاندار يزد از دستگيري پنج‌ تن در ارتباط با ضرب‌وشتم محسن ميردامادي خبر داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016