سه شنبه 2 دي 1382

شاكي پرونده حمله به ميردامادي به عنوان متهم بازداشت شده است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
يك نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: "بهروز خالقي" دبير انجمن صنفي يزد روز گذشته ( دوشنبه ) از سوي اطلاعات نيروي انتظامي با هماهنگي شوراي يك يزد در ارتباط با ضاربين رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي بازداشت شده است.
به گزارش خبرنگار پارلماني كار ايران ،ايلنا ، يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين مطلب به خبرنگاران پارلماني گفت: "بهروز خالقي" كه جزو بانيان سخنراني دكتر محسن ميردامادي و از برگزار كنندگان اين مراسم و نيز از بر هم زنندگان برنامه شاكي بودند؛ به عنوان مطلع احضار و دستگير شده است.
اين نماينده مجلس با بيان اينكه تعدادي از افراد گروه‌‏هاي فشار كه نظامي نيز هستند در اين رابطه دستگير شده‌‏اند، تصريح كرد: اين شائبه بين مردم وجود دارد كه هيچ برنامه‌‏اي براي برخورد با گروه‌‏هاي فشار در آستانه انتخابات كه به عنوان ابزاري در دست برخي گروه‌‏ها هستند وجود ندارد.
وي ابراز عقيده كرد كه دستگيري " بهروز خالقي" در واقع بهانه‌‏اي براي آزادي آن چند نفر لباس شخصي منتسب به نيروهاي نظامي بوده است.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا، اين نماينده مجلس شوراي اسلامي همچنين به بازديد چهار نماينده تهران از كلانتري گمرك و كلانتري 161 منطقه فلاح و ابوذر اشاره كرد و گفت: در اين بازديد محسن آرمين، محسن صفايي فراهاني، علي اكبر موسوي خوئيني و جميله كديور حضور داشتند.
وي بيان داشت: مهمترين مشكل اين كلانتري‌‏ها بحث تامين امنيت در اين مناطق بود.
اين نماينده با اشاره به اينكه جرايمي كه در اين مناطق رخ مي دهد موجب حيرت نمايندگان شده بود تصريح كرد: در بازديد از اين منطقه احساس مي شد اين مناطق مستقل از تهران هستند و براي خود حكومت جداگانه اي دارند.
وي با تاكيد بر اينكه مسوولان كلانتري ها عملكرد سردار قاليباف را مثبت ارزيابي كرده‌‏اند، تصريح كرد: با توجه به عملكرد مثبت سردار قاليباف مشكلات آنقدر و سيع بود كه بعيد به نظر مي رسد با اين تشكيلات بتوانند از پس جرايم برآيند.
وي افزود: نمايندگان امسال در بررسي بودجه بايد در رابطه با اين موضوعات فكر جدي كنند.
اين نماينده مجلس ابراز عقيده كرد: تعدادي از نمايندگان مجلس بيش از دو سال است كه درخواست بازديد از بازداشتگاه‌‏هاي سپاه را كرده اند ولي مسوولان نيروهاي مسلح هيچگونه هماهنگي انجام نداده اند.
اين نماينده در ادامه صحبت‌‏هايش گفت: پيگيري نمايندگاني كه از زندان‌‏ها و بازداشتگاه‌‏ها از آغاز به كار مجلس بازديد انجام مي دادند، در بازديد از بازداشتگاه سپاه به هيچ هماهنگي نرسيده است.
وي خاطرنشان كرد: اين بازداشتگاه‌‏ها شامل بازداشتگاهي داخل زندان اوين (325) و زندان 66 سپاه در افسريه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2478

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شاكي پرونده حمله به ميردامادي به عنوان متهم بازداشت شده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016