چهارشنبه 17 دي 1382

رمضان‌زاده: مشخص است ستاد ضد اصلاحات از كدام منابع تغذيه و در كجا شكل داده مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
دبير هيات دولت اظهار داشت كه ستاد جنگ رواني عليه دولت قبلا عليه مجموعه‌هاي خارج از دولت اصلاح طلبان فعاليت مي‌كرد و اكنون دولت را مورد هدف قرار داده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالله رمضان‌زاده بعد از جلسه‌ي امروز هيات دولت كه با حضور 28 استاندار برگزار شد، درباره‌ي تغيير نام خيابان خالد اسلامبولي گفت: شوراي شهر تهران در سال 80 در زمينه تغيير نام خيابان خالد اسلامبولي تصميم گرفته بود و شوراي شهر فعلي در پاسخ به درخواست وزارت خارجه تصميم گرفتند و اين تصميم منطقي بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: درخواست وزارت خارجه در جلسه‌ي شوراي شهر مطرح شد و بعد شوراي شهر استعلام وزارت خارجه را پاسخ دادند.
رمضان‌زاده درباره‌ي اسامي رد صلاحيت‌شدگان نهضت آزادي توسط هياتهاي اجرايي اظهار بي‌اطلاعي كرد.
از دبير هيات دولت همچنين درباره‌ي برقراري ارتباط با مصر تا 48 ساعت آينده سوال شد كه رمضان‌زاده با بيان اين پاسخ كه «من اين موضوع را نشنيده‌ام.» در زمينه ارتباط با مصر اظهار داشت: مذاكرات ادامه دارد،‌ما بحث‌هايي با هم داريم، نكته مهم اين است كه هر دو طرف كاملا علاقه‌مند به گسترش روابط هستند و فكر مي‌كنيم گسترش روابط ايران و مصر به نفع منطقه و به نفع منافع همه مردم كشور است.
رمضان‌زاده ادامه داد: بعد از ملاقات تاريخي آقاي حسني مبارك و رييس جمهور كشورمان اين روند رو به گسترش و بهبود، تسريع يافته و ما اميدواريم با مذاكرات به نتايج مثبت‌تر و گسترده‌تر هم برسد.
از دبير هيات دولت درباره‌ي يكي از برنامه‌هاي صدا و سيما در خصوص زلزله و احزاب سوال شد. وي پاسخ داد: ما فكر مي‌كنيم كه نبايد از مواردي كه باعث انسجام و همستگي ملي مي‌شود، در جهت اهداف سياسي و جناحي بهره‌برداري كرد.
رمضان‌زاده گفت كه اين برنامه‌ را نديده ولي اگر چنين قصدي در آن بوده طبيعتا مورد نظر دولت نيست.
از رمضان‌زاده درباره‌ي پيام ويژه دولت ژاپن به ايران كه وزير امور خارجه آنها حامل اين پيام باشد، سوال شد.
سخنگوي دولت پاسخ داد كه وزير امور خارجه ژاپن از سوي دولت ژاپن پيغامهايي داشته است.
رمضان‌زاده درباره‌ي فشار دولت آمريكا بر مصر در رابطه با برقراري روابط بين ايران و مصر اظهار داشت: اين بستگي به اراده‌ي دولت مصر دارد.
وي در ادامه افزود كه اراده‌ي سياسي دو كشور بر بهبود روابط قرار گرفته و طبيعتا فشارهايي ممكن است از طرف لابي صهيونيستها يا از طرف آمريكا وارد شود ولي اراده‌ي دو كشور بر اين است كه روابط گسترش يابد.
رمضان‌زاده درباره‌ي برخي اظهار نظرهايي كه به نقل از منابع آگاه امنيتي مطرح شد مبني بر اينكه وزارت اطلاعات در اعلام نظرهاي خود تجديد نظر نخواهد كرد اظهار داشت كه اين مسائل را ستاد جنگ رواني عليه دولت مطرح كرده است.
وي گفت: اين ستاد از مدتها پيش شكل گرفته؛ قبلا فعاليتهاي اين ستاد عليه مجموعه‌ي اصلاح‌طلبان خارج از دولت بود و اخيرا تصميم گرفته‌اند كه دولت را نيز هدف جنگ رواني خود قرار دهند.
رمضان‌زاده در ادامه گفت: كه به همين دليل است كه از نام منابع آگاه استفاده شده است.
وي در پاسخ به سوال متعدد خبرنگاران درباره‌ي ستاد ضد اصلاحات و جنگ رواني ادامه داد: ستادي كه جنگ رواني عليه اصلاحات به راه انداخته است و اخيرا نيز هدف خود را برخي از اركان دولت قرار داده است،‌از مدتها پيش فعاليت بوده و مشخص است كه از كدام منابع تغذيه، در كجا شكل داده شده و از چه ابزارهايي استفاده مي‌كنند.
وي گفت: ما اميدواريم كساني كه مسووليت اين افراد را دارند، بالاخره روزي پاسخگوي ملت ايران باشند.
رمضان‌زاده يادآور شد كه ممكن است اين افراد در حال حاضر احساس مصونيت كنند اما روزي پاسخگوي ملت ايران درباره‌ي اقدامات ضد ملي كه انجام مي‌دهند، خواهند بود.
خبرنگاري از رمضان‌زاده سوال كرد كه آيا صدا و سيما نيز جزو ستاد جنگ رواني عليه دولت است؟
دبير هيات‌ دولت گفت: اگر روزي لازم شود همه‌ي اعضاي ستاد معرفي خواهند شد.
رمضان‌زاده همچنين درباره‌ي ارايه گزارش تخلفات هياتهاي اجرايي و نظارت از سوي هيات‌ پيگيري و نظارت بر اجراي قانون اساسي به رييس جمهور گفت: كه هنوز اين هيات گزارشي را به رييس جمهور ارايه نكرده است.
وي همچنين درباره‌ي ارايه لايحه‌ي برنامه‌ي چهارم به مجلس گفت: اگر مجلس در هفته‌ي آينده تشكيل جلسه دهد، لايحه‌ تقديم خواهد شد.
رمضان‌زاده كه بعد از جلسه‌ي مشترك امروز هيات دولت با 28 استاندار كشور با خبرنگاران سخن مي‌گفت، در واكنش به سوال يكي از خبرنگاران صدا و سيما درباره‌ي نحوه اعلام نظر وزارت اطلاعات درباره‌ي برخي از كانديداها - كه به شكلي نامتعارف پرسيده شد - اظهار داشت كه برخي خبرنگاران صدا و سيما متاسفانه كاري جز تضعيف دولت ندارند.
وي اظهار اميدواري كرد كه صدا و سيما مقداري نسبت به رفتارش درباره‌ي مجموعه‌ي دولت تغيير دهد. گفتني است برخي از خبرنگاران صدا و سيما تا پايان مصاحبه‌ي سخنگوي دولت با خبرنگاران نسبت به سخنان او اعتراض داشتند و اصرار داشتند كه پاسخي از او دريافت كنند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3023

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رمضان‌زاده: مشخص است ستاد ضد اصلاحات از كدام منابع تغذيه و در كجا شكل داده مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016