دوشنبه 6 بهمن 1382

ماهيت نمايندگان مجلس بيش از پيش براي ملت هويدا شد، رحمت ابراهيمی

ماهيت نمايندگان مجلس بيش از پيش براي ملت هويدا شد

با طرح مصوبه جديد مجلس با نام طرح سه فوريتي انتخابات، نمايندگان بيش از پيش ماهيت خود را آشکار کردند. اين طرح ضد بشري و ضد انساني چنان روشن، تبعيض برانگيز است که لازم به توضيح نيست. نمايندگان در اولين قدم ملت را به دو دسته خودي و غير خودي ( درجه يک و درجه دو ) تقسيم کردند، يعني نمايندگان اتوماتيک از فيلتر تائيديه و صلاحيت بگذرند و طبقه دوم جامعه و يا کانديداتورهاي جدبد، بايد توسط شورايي نه نفره تاييد شوند.

اما قسمت تبعيض برانگيزتر، قسمت دوم اين مقوله است که شخص کانديد شونده بايد التزام عملي به اسلام داشته باشد يعني مجلس شوراي اسلامي مختص مسلمين ايراني!!! و معني روشنتر آن توهين به تمام افراد ايرانيي که مسلمان نيستند و مسيحي و يا يهودي و يا زرتشتي هستند. اين افراد جايي در ايران ندارند چرا که در قانون اساسي جمهوري اسلامي جايي براي افراد تابع ديني غير از اسلام وجود ندارد.

در قسمت بعدي همين مسلمانان هم رتبه بندي شده اند که بايد التزام به ولايت مطلقه فقيه داشته باشند - نماينده خدا در زمين و تنها اين نماينده در ايران زمين است و بس- و با بيان اين قسمت، کانديد شوراي اسلامي مانند گوسفندي در خواهد آمد که نياز به چوپان دارد!!!. و تکليف آنکس که با اين نظام مخالف است و وجود رهبر و سلطنت را نمي پسندد معلوم است و در ايران هم که اظهار نظر ممنوع و خصوصا مخالفت با نظام و وجود رهبري، برابر است با اعدام!.

در تمام چهار سال فعاليت مجلس، اين نمايندگان اصلاح طلب کوشيدند که لوايح و مصوبه هايي را به نفع خود به تصويب برسانند و در مقابل شوراي نگهبان که در قسمت حزب محافظه کار عمل مي کند اين مصوبه ها را خلاف شرع اعلام کرد و رد نمود و يا با تغييراتي به نفع خود تصويب نمود تا ريشه هاي حکومت راديکال آخوندي محکمتر شود. اين نمايندگان اصلاح طلب نيز براي در دست گرفتن حکومت به نفع خود بسيار کوشيدند تا راهکارهايي براي مصالحه با جناح محافظه کار بيابند که راه به جايي نبرد. آري دعوا بر سر قدرت است و چپاول نه بر سر ملت و رفاه عموم.

جايي براي حمايت از تحصن اين نمايندگان نمانده است. کدام عمل و حرکت اين گروه مدني بوده است. در کجاي اين حرکت حرفي از طرفداري از ملت بوده است. تمام بيانيه هاي متحصنين تنها و تنها در رد فشار شوراي نگهبان و تاييد خوديها بوده است و بس. در هيچ جا، سخني از رفراندومي آزاد نبوده که دوباره ملت پاي صندوقهاي راي بروند و به اين نظام ويا نظامي ديگر راي بدهند.

آري نمايندگان مجلس، دستتان رو شده است و حنايتان رنگي ندارد. بدانيد که مردم ايران با تحريم انتخابات، براي هميشه اين نظام را به تاريخ مي سپارند و براي تعيين سرنوشت خود و تعيين يک حکومت ملي و مردمي، که حقوق تمام مليتهاي ايراني(کرد، لر، بلوچ، فارس، ترک و...) را به رسميت بشناسد و تمام اديان را محترم بشمارد، دست در دست هم گذاشته و به خواسته خود که همانا آزادي است، مي رسند.

رحمت ابراهيمی
admin@panahjoo.com

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3924

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ماهيت نمايندگان مجلس بيش از پيش براي ملت هويدا شد، رحمت ابراهيمی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016