چهارشنبه 8 بهمن 1382

سحرخيز: اقتدارگرايان مي خواهند تكليف مجلس هفتم را يكسره كنند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
مدير مسئول ماهنامه "آفتاب" گفت: نكته اي كه بر اساس آن اصلاح طلبان تهديد به محاكمه شده اند به يك سناريو از پيش تعيين شده بر مي‌‏گردد كه احتمالا پس از برگزاري انتخابات مجلس هفتم اجرا مي شود.
عيسي سحر خيز در گفت و گو با خبرگزاري كار ايران , ايلنا, آنچه كه آن را اجراي يك كودتا در قالب يك سناريو خواند، تصريح كرد:جريان اقتدارگرا در حال حاضرشبيه خواب دادگاه هاي نظامي پس از كودتاي 28 مرداد مصدق و كابينه اش را براي خاتمي ديده اند.
وي با طرح اين ادعا كه عده اي از موضع غير مسئولانه سخن مي گويند, افزود: اين اظهار نظرها نشان مي دهد كه جريان اقتدار گرا منتظر است ابتدا تكليف انتخابات مجلس هفتم را يكسره كند و پس از آن ديگر برنامه هاي سناريوي از پيش تعيين شده براي يك دست كردن حاكميت و ايجاد خفقان سياسي را اعمال كند.
سحر خيز افزود:جناح اقتدارگرا براين ديدگاه است آنهايي كه در مخالفت يا اعتراض به برگزاري انتخابات فرمايشي و تشكيل مجلسي نمايشي اقدام كرده اند و سخناني گفته اند، بايد مورد تهديد قرار گيرند.
وي گفت: پيش بيني مي شود تهديدات كنوني به فوريت پس از تعيين تكليف انتخابات مجلس هفتم به اجرا در آيد و وزرا و كادرهاي سياسي و اداري دولت خاتمي كه بحث استعفا را در اعتراض به نهضت ايستادگي در برابر برگزاري انتخابات غير آزاد مطرح كرده و اعتراضات خود را به گوش افكار عمومي ايران و جهان رسانده اند، منتظر باشند تا خود را به اوين معرفي كنند.
سحر خيز افزود: تمام اين طرحها از جايگاه جريان اقتدار طلب و تمامت خواه دنبال مي شود، جرياني كه افكار عمومي را بي ارزش مي داند و راي مردم را به حساب نمي آورد و گرنه كسي به خودش اجازه نمي داد كه نمايندگان مردم را تهديد كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4002

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سحرخيز: اقتدارگرايان مي خواهند تكليف مجلس هفتم را يكسره كنند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016