چهارشنبه 15 بهمن 1382

روح‌الله حسينيان: تنها آخوند كاخ‌نشين همين آقاي خوئيني‌هاست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس سياسي
رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي گفت: نمايندگان مجلس تحصن خوشمزه‌اي را ايجاد و در بيانيه‌اي از استبداد گلايه كردند.اي نماينده! تو نمي‌فهمي استبداد يعني چه، يك بچه تازه به دوران رسيده‌اي هستي كه با باد به اين مقام رسيده‌اي و چوب استبداد را نخورده‌اي.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان كه در قم و در “ جشن بزرگ انقلاب در مسجد چهارمردان“ اين شهر سخن مي‌گفت، افزود: اصلا شما معناي استبدا و قدر عافيت را نمي‌فهيمد، نه زحمتي كشيده‌ايد و نه زنداني رفته‌ايد، حالا چهار تا بچه كه حادثه‌اي اينها را به مجلس برده، براي ما شعار مي‌دهند.
وي ادامه داد: مجلسي كه بايد به نفع نظام اسلامي كار كند، از روز اول حقوق نمايندگانش را اضافه كرد.
حسينيان ادامه داد: {با آن} تحصن مسخره‌شان تا حلقوم مي‌خورند و مي‌گويند روزه سياسي مي‌گيريم. براي جامعه اسلامي ننگ است كه نماينده تارك‌الصلاه داشته باشند.
رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي، گفت: اينها مظهر فساد و خيانت به انقلاب هستند، چطور شوراي نگهبان اينها را تاييد كند.
حسينيان ادامه داد: آقاي موسوي خوييني‌ها در يك سخنراني گفت كه شش نفر آدم در شوراي نگهبان چطور آمده‌اند منبع تقوا شده‌اند، اينها روحيه‌ي سلطنت‌مآبي دارند و اين‌ها بودند كه در دوم خرداد مردم را رد صلاحيت كردند.
وي خطاب به موسوي خوييني‌‌ها گفت: شخص جنابعالي اولين منبع تقوا بوديد و در انتخابات دوره اول رياست جمهوري چون شوراي نگهبان نبود، شما ده نفر را رد كرديد، چطور مي‌شود يك نفر مي‌توانست تقواسنج باشد و شش نفر مجتهد نمي‌توانند؛ حرف شما عوامانه است.
رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي، مدعي شد: در آخوندها فقط يك كاخ‌نشين داريم، در جماران هم يك كاخ است و تنها كاخ‌نشين همين آقاي خوييني‌هاست، چطور اينها مي‌گويند آقاي جنتي كه در سطح طبقه سوم مردم مملكت است، كاخ‌نشين و سلطنت‌مآب است، اينها بسيار عجيب است.
وي با ابراز اتهاماتي اظهار داشت: زن آقاي نايب‌رييس مجلس وقتي به خارج رفت آن چنان وضعيت زننده‌اي داشت و وقتي از فرودگاه بيرون رفت، زلفان خود را بيرون انداخت و لباس زننده‌اي پوشيد كه مايه خجالت است و همين‌ها ادعا مي‌كنند كه ما از آقاي جنتي باتقواتر هستيم.
رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي، ادامه داد: اسلامي كه با شرابخواري، قماربازي، بي‌بند و باري، بي‌حجابي و بي‌تقوايي همراه باشد، اسلام نيست و شما كه دختراني را آرايش كرده به سر چهارراه‌ها مي‌فرستيد، تا برايتان تبليغ كنند، ما اين اسلام شما را نمي‌خواهيم و آن را اسلام يزيدي مي‌ناميم.
وي گفت: ما اسلامي را در مكتب امام (ره) آموخته‌ايم كه بر اساس ستيز با آمريكاست، نه اين كه بنشينيم با چهارتا جاسوس مذاكره كنيم و به خاطر منافع جناحي مردم را بفروشيم.
رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي، با بيان اين كه در برهه‌ي حساسي قرار گرفته‌ايم كه اگر چشمان خود را باز نكنيم، باز بايد تجربه شده‌ها را تجربه كنيم، افزود: مردم بايد احساس درد كنند و بدانند چه كساني به نام اسلام و امام به جنگ اسلام آمده‌اند، البته مطمئن باشيد كه ريشه خودشان خواهد خشكيد.
وي گفت: آيت‌الله شريعتمداري مرجع مورد قبولي در زمان شاه خائن بود و همان موقع به عنوان يكي از رهبران نظام با شاه در رابطه بود و نيش خود را در حوادثي چون 15 خرداد 42 و 29 بهمن ماه 57 زده بود.
رييس مركز اسناد انقلاب اسلامي، اظهار داشت: در قم اين طور شده كه هر كس شده آيت‌الله و هر كسي براي خود درس خارج فقه مي‌گيرد، آقاي بيات در سخنراني خود در پايان درس خارج فقه گفته است كه اين نوع رد صلاحيت‌ها را به خاطر براندازي نظام از مصاديق محاربه مي‌دانم.
وي با بيان اتهاماتي گفت: چطور مي‌شود چهار تا پيرمرد شوراي نگهبان محارب ‌مي‌شوند اما در آن زماني كه بچه‌هاي مردم زير رگبار دشمن به خاك و خون كشيده مي‌شدند، همين آقاي بيات به قاچاق پنبه مشغول باشد و ميليون‌ها تومان به جيب بزند.
حسينيان در ادامه با اشاره به نقش مرجعيت در پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: امام خميني (ره) علاوه بر پايگاه فرهنگي، اجتماعي و عقيدتي كه در بين مردم داشت، از درايت، باهوشي و زيركي و شجاعت منحصر به فرد برخوردار بود.
وي در پايان بر مبارزه با استكبار جهاني تاكيد كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4259

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'روح‌الله حسينيان: تنها آخوند كاخ‌نشين همين آقاي خوئيني‌هاست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016