جمعه 17 بهمن 1382

سخنگوي هيات مركزي نظارت بر انتخابات: مسايل پشت پرده‌ را در وقت مقتضي افشا خواهم كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
سخنگوي هيات مركزي نظارت بر انتخابات مجلس هفتم شوراي اسلامي تصريح كرد كه در وقت مقتضي مسائل پشت پرده را افشا خواهد كرد.
به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) سيدمحمد جهرمي در همايش 30 هزار نفري ناظران شهر تهران اظهار داشت: اقدامات هيات‌هاي نظارت و شوراي نگهبان تا به امروز انقلاب را حفظ كرده فقط اين نكته را اشاره مي‌كنم كه فشارهايي كه به شوراي نگهبان وارد شد و بدعت‌هايي كه افراد و مسوولان به ويژه مسوولان اجرايي در انتخابات گذاشتند را در وقت مقتضي اعلام مي‌كنم و مسايل پشت پرده‌اي را كه هست، افشا خواهم كرد.
وي افزود: در حال حاضر بايد به آينده بنگريم؛ مسايل مهم‌تري در پيش روست بايد بدانيم كه در حال حاضر نيز هستند گروه‌ها و دسته‌جاتي كه علي‌رغم مظلوم نمايي، غوغاسالاري و تبليغات داخلي و خارجي به دنبال انتخابات در جهت منافع خود هستند نه منافع ملي و كشور؛ آنها در جهت حمايت بيگانگان مي‌انديشند نه در جهت حمايت از مردم و ملت متدين.
سخنگوي هيات مركزي نظارت بر انتخابات مجلس، افزود: آگاهي و بصيرت عمومي، بسياري از توطئه‌ها را خنثي مي‌كند؛ قطعا هيچ موضوعي به اندازه‌ي آگاهي عمومي و اطلاع مردم از مسايل، مشكلات و خطراتي كه وجود دارد، انقلاب را ايمن نمي‌كند.
جهرمي خاطرنشان كرد: دشمنان اين انقلاب به انتخاباتي كه پيش رو داريم، چشم دارند تا ببينند چه افراد و گروه‌هايي پيروز مي‌شوند و مجلس در اختيار چه كساني قرار مي‌گيرد و آيا اين مجلس نيز همانند مجلس ششم در اختيار كساني قرار مي‌گيرد كه حدود 146 نفر آنها صلاحيت لازم را نداشتند و بنا بر مصلحت‌هايي تاييد شده بودند.
سخنگوي هيات مركزي نظارت بر انتخابات افزود: بدانيد در اين دوره نيز افراد مختلفي هستند و شما بايد بهترين‌ها و افراد اصلح را بيابيد و انتخاب كنيد.
وي خاطر نشان كرد: دشمنان اين انقلاب به دنبال اين هستند كه حضور كمرنگ مردم در مراسم راهپيمايي 22 بهمن و اول اسفند را شاهد باشند و شما ناظران وظيفه داريد كه نظارت دقيق بر انتخابات داشته باشيد.
سخنگوي هيات مركزي نظارت بر انتخابات در پايان گفت: در راستاي انجام وظايف خود به خدا توكل داشته باشيد و با سعي و كوشش فقط در جهت رضاي خدا تلاش كنيد؛ خداوند تا به امروز به ما لطف و عنايت كرده و انشاءالله در آينده نيز مشمول اين لطف الهي خواهيم شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4340

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي هيات مركزي نظارت بر انتخابات: مسايل پشت پرده‌ را در وقت مقتضي افشا خواهم كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016