شنبه 18 بهمن 1382

نامزدهای رد صلاحیت شده ملی- مذهبی تبریز با حضور دراستانداری به اقدام هیات نظارت اعتراض کردند، پاک مهر

تبریز نیوز: سرویس سیاسی : کاندیداهای رد صلاحیت نیروهای ملی- مذهبی در تبریز با حضور دراستانداری به اقدام هیات نظارت در رد صلاحیت کاندیداها اعتراض کرده و طی نامه از استاندار آذربایجان شرقی خواستند تا زیر بار انتخابات فرمایشی نروند .
کاندیداهای رد صلاحیت شده نیروهای ملی- مذهبی در تبریز که به دلیل حضور دکترسبحان اللهی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ای خارج از استانداری ، موفق به دیدار با ایشان نشدند ، دکتر سرمست مدیرکل سیاسی و بشیری مدیرکل امور اجتمایی استانداری به نیابت از استاندار در جمع حاضرین حضور یافته و جلسه ای در محل دفتر سیاسی استانداری تشکیل و پس از شنیدن اظهار نظر ها و دریافت نامه رد صلاحیت نیروهای ملی- مذهبی قول مساعد انتقال نامه و اظهار نظرها به استاندار آذربایجان شرقی را دادند .
کاندیداهای رد صلاحیت نیروهای ملی- مذهبی در تبریز با تشریح دلایل حضور خود در استانداری ، در نامه ای به استاندار آذربایجان شرقی خواسته اند تا شرایط لازم برای انتخابات آزاد و عادلانه را فراهم نموده و زیر بار انتخابات فرمایشی نرفته و در جهت لغو نظارت استصوابی اقدام نمایند .
امضا کنندگان این نامه ، اقدام هیات نظارت را تلاشی در جهت حذف رقیب و تشکیل مجلس مطیع دانسته که به نادیده گرفتن حقوق شهروندی وجمهوریت نظام خواهد انجامید .
این نامه که به امضا ، دکتر حسن فرهودی نیا ، علی فرید یحیایی ، دکتر محمد حسین غفارزاده ، دکتر غفار فرزدی ، مهندس مجید جابری ، قدرت الله منصوری یعقوب حسینی ، رحیم حمزه و مهندس دادیزاده رسیده است تحویل مدیر کل سیاسی استانداری اذربایجان شرقی شد .

پيمان پاک مهر – روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4354

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامزدهای رد صلاحیت شده ملی- مذهبی تبریز با حضور دراستانداری به اقدام هیات نظارت اعتراض کردند، پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016