يكشنبه 19 بهمن 1382

متن نامه‌ي رييس‌جمهور و رييس مجلس به رهبر و پاسخ رهبر، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بسم الله الرحمن الرحيم
رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت‌الله آقاي خامنه‌اي مدظله‌العالي
با سلام و تحيت
گره ايجاد شده در امر انتخابات كه مهم‌ترين حادثه در عرصه‌ي مردم‌سالاري ديني است با راهنمايي‌هاي گره‌گشاي حضرت‌عالي به اعضاي محترم شوراي نگهبان قابل گشوده شدن بود.
همان‌گونه كه مستحضريد همواره تاكيد ما بر اين بود كه با رايزني و تفاهم بدون اين‌كه از حيثيت و مكانت رهبري مايه گذاشته شود به راه‌حل مناسب برسيم ولي براي گشودن اين گره در پي درخواست نهايي ما، بزرگوارانه دستور فرموديد كه شوراي نگهبان بر اساس داوري وزارت اطلاعات با تكيه بر اسناد متقن نظر ما را تامين كند.در اين‌جا لازم مي‌دانيم از تلاش پي‌گير دفتر جناب‌عالي براي حل مشكل تشكر كنيم.
اينك بدون رعايت رهنمود جناب‌عالي، ليستي ارايه شده است كه نه تنها بخش عمده‌ي تقاضاي حداقلي ما را تامين نكرده است بلكه متاسفانه همين عمل را نيز مستند به حكم حكومتي حضرت‌عالي كرده‌اند كه به نظر ما جفا به مقام معظم رهبري است.
با سپاس فراوان از اهتمام دلسوزانه حضرت‌عالي از عنايتي كه فرموديد به استحضار مي‌رسد كه نظر موكد حضرت‌عالي مبني بر برگزاري انتخابات در روز اول اسفندماه سال جاري توسط وزارت كشور و همه‌ي همكاران دولت در سراسر كشور برگزار خواهد شد.
مهدي كروبي - سيد محمد خاتمي
‌‌٨٢/١١/١٧

بسم الله الرحمن الرحيم
حضرات حجج اسلام آقايان خاتمي و كروبي رييسان محترم قوه‌ي مجريه و قوه‌ي مقننه
با سلام و تحيت و آرزوي توفيق الهي براي شما عزيزان
نامه‌ي شما كه حاكي از تلاش‌هاي مجدانه‌تان براي انتخابات شكوهمند مجلس هفتم و عزم جدي بر انجام دادن اين فريضه‌ي ملي و انقلابي در وقت مقرر خود مي‌باشد، موجب خرسندي و تشكر اينجانب گرديد. امروز كشور بيش از هر زمان، نيازمند وحدت و همدلي مسؤولان محترم است و ملت بزرگوار نيز همين انتظار را از مديران كشور دارند. انتخابات براي مصالح كشور و ملت ما داراي اهميت حياتي است و بايد سالم، بانشاط و پرشور برگزار گردد. اين يكي از وظايف مسؤولان و اداي دين در برابر ملت فداكار و مجاهدات و خون‌هاي مطهر شهيدان است و به خاطر آن شايسته است كه برخي گلايه‌هاي دستگاه‌ها از يكديگر ناديده گرفته شود، همه دست در دست، اين گونه وظايف بزرگ را به بهترين وسالم ترين وجه به انجام رسانند.
بار ديگر از شما آقايان محترم و نيز از شوراي محترم نگهبان و ديگر دست‌اندركاران و مجريان انتخابات تشكر مي‌كنم و اميدوارم دعاي حضرت بقيه‌الله ارواحنا فداه شامل حال ملت ايران و مسؤولان كشور گردد.
سيد علي خامنه اي

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4386

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'متن نامه‌ي رييس‌جمهور و رييس مجلس به رهبر و پاسخ رهبر، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016