يكشنبه 19 بهمن 1382

رايزني‌‏هاي نمايندگان براي نوشتن نامه‌‏ به رهبري ادامه دارد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
نماينده تهران گفت: رايزني ها براي نوشتن نامه‌‏اي اعتراض آميز نسبت به نحوه برخورد ستاد ضد اصلاحات با نمايندگان و به خصوص در زمينه رد صلاحيت‌‏ها از سوي نمايندگان مستعفي، به مقام رهبري ادامه دارد.
فاطمه راكعي نماينده تهران و عضو فراكسيون زنان مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايلنا ، ضمن بيان اين مطلب تصريح كرد: از نظر نمايندگان مستعفي، انتخابات مجلس هفتم مشروعيت ندارد و يك انتخابات فرمايشي است كه ما در آن شركت نمي كنيم و نمايندگان تاييد صلاحيت شده و مشمولان حكوم حكومتي نيز از شركت در انتخابات انصراف خواهند داد.
وي با اشاره به اينكه براي مجلس هفتم مهره چيني شده است، تصريح كرد: تشكيل چنين مجلسي، خلاف قانون اساسي و خواست ملت است و در شان نمايندگان ملت كه قبلا تاييد شده اند نيست كه در اين انتخابات فرمايشي و چنين مجلسي شركت كنند.
راكعي تصريح كرد: من معتقدم نمايندگان بايد در نامه‌‏اي سرگشاده و صادقانه به مقام رهبري، تمامي اهانت‌‏هاي صدا و سيما، برخي جرايد ضد اصلاحات و نامه‌‏هاي تهديد آميزي را كه به عنوان دفاع از رهبري از سوي ستاد ضد اصلاحات نوشته شده را فاش كنيم.
وي خاطرنشان كرد: براي حفظ حيثيت و آبروي نظام و كشور بايد مقام رهبري را از موقعيت‌‏ها آگاه كنيم.

يك نماينده مجلس نيز در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايلنا در خصوص جلسه امروز نمايندگان گفت : جلسه امروز در خصوص بحث‌‏هاي روز و آينده امور جاري در كشور، اعم از انتخابات و بعد از آن بود و ما خواهان روشنگري اذهان عمومي در خصوص مهره چيني اقتدارگرايان در تمامي استان‌‏ها هستيم.
اين نماينده مجلس با بيان اينكه ما بحث‌‏هايي زيادي را در اين روز در دست بررسي داشتيم، تصريح كرد: ما با قرار دادن چند امور در دستور كار به برخي هماهنگي‌‏ها رسيده‌‏ايم، اما با اين حال هنوز تصميم گيري قطعي در اين رابطه نشده است.
اين نماينده در رابطه با نامه نمايندگان رد صلاحيت شده به مقام رهبري، گفت: ما در پيش‌‏نويس اين نامه راجع به برگزاري انتخابات فرمايشي، غير مردمي و انتصابي مطالبي را بيان كرده‌‏ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4421

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رايزني‌‏هاي نمايندگان براي نوشتن نامه‌‏ به رهبري ادامه دارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016