سه شنبه 21 بهمن 1382

"ائتلاف پيشگامان فرهنگ و سازندگي با هدف پر كردن خلاء نبود احزاب دوم خردادي تشكيل شده است"، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

رضا شريف سخنگوي ائتلاف پيشگامان فرهنگ و سازندگي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: با توجه به رد صلاحيت‌هاي گسترده از سوي جناح راست و تحصن نيروهاي اصلاح‌طلب و ايجاد فضاي دلسردي در بين گروه‌هاي دوم خردادي براي عدم حضور جدي در انتخابات و حضور جناح راست در انتخابات با اسامي جديد با تعدادي از دوستان كه بيشتر فعالين سابق دانشجويي هستند و يا در احزاب كنوني، مسؤوليت‌هايي به عهده دارند، با محوريت جوان بودن خود، احساس كرديم كه نيروهاي جوان را در عرصه‌ي انتخابات تشويق كنيم و از ليستي حمايت و ائتلافي به وجود آوريم كه به نوعي بتواند خلاء نبود احزاب دوم خردادي را در جامعه بپوشاند. لذا اين ائتلاف با اين هدف اوليه شكل گرفت.
وي افزود: با توجه به محدوديت‌هايي كه افراد حاضر در ائتلاف از سوي احزاب خود داشتند و نمي‌توانستند ائتلافي تشكيل دهند، لذا خودمان فعاليت‌مان را شروع كرديم و بر سر يك اصولي در انتخاب كانديداها به تفاهم رسيديم كه خوشبختانه اين افراد توانستند اين قضيه را در احزاب خود جا انداخته كه در اين رقابت نابرابر، وارد عرصه شوند.
شريف در ادامه عنوان كرد: رايزني‌ها درون احزاب شروع شده و با جلسه‌اي كه امشب داريم، قرار است روي ليست نهايي،‌ توافق كنيم و در عرصه‌ي انتخابات با نام ائتلاف پيشگامان فرهنگ و سازندگي وارد ميدان شويم.
وي در توضيح يكي ديگر از اهداف شكل‌گيري اين ائتلاف متذكر شد: ما معتقديم بدنه‌ي مديريت كشور بايد تغيير كند و نيروهاي جوان به آن تزريق شوند و معتقديم با انتخابات كنوني ما جوانان مي‌توانيم اين فضا را ايجاد كنيم و منتظر نباشيم تا اين موقعيت از سوي بقيه براي ما فراهم شود.
شريف در پايان اظهار داشت: در انتخاب كانديداها، اصل را به كانديداهايي قرار داده‌ايم كه به مشي اصلاح‌طلبي و جوان‌گرايي، اعتقاد بيشتري دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4487

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"ائتلاف پيشگامان فرهنگ و سازندگي با هدف پر كردن خلاء نبود احزاب دوم خردادي تشكيل شده است"، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016