شنبه 25 بهمن 1382

يوسفيان: سعي در افزايش آراء به صندوق ريخته شده دارند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
نماينده مستعفي شيراز در خصوص نگراني هاي موجود در زمينه سلامت انتخابات مجلس هفتم گفت : بيش از اينكه از اين مطلب كه براي چه كسي تقلب و تخلف مي شود نگراني وجود داشته باشد، نسبت به تعداد آراء وارد شده در صندوق ها نگراني وجود دارد.
رضا يوسفيان نماينده مستعفي شيراز و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايلنا با اشاره به اينكه نگراني هاي بسيار زيادي در زمينه سلامت انتخابات وجود دارد، تصريح كرد : اخباري كه به ما مي رسد و اقدام شوراي نگهبان در سازماندهي بيش از 15 نفر در پاي هر صندوق راي به عنوان ناظر بر ابهامات سلامت انتخابات مي افزايد.
وي تصريح كرد : اخبار رسيده حاكي از آن است كه بيش آنكه سعي شود آراء را به نفع فرد خاصي بالا ببرند تلاش مي شود ميزان مشاركت و آراء به صندوق ريخته را بالا نشان دهند.
يوسفيان در خصوص سخنان رئيس هيات نظارت بر انتخابات استان تهران مبني بر شمارش مجدد آراء توسط شوراي نگهبان گفت :‌‏ متاسفانه شوراي نگهبان سعي مي كند كار نظارت و اجرا را با هم انجام دهد.
وي تصريح كرد: شائبه‌‏اي ايجاد شده است كه شوراي نگهبان همانطوري كه به صلاحيت‌‏ها جانبدارانه رسيدگي كرد، آراء را نيز بشمارد و در آن صورت نمي دانيم بايد به چه كسي پناه برد.
نماينده مستعفي شيراز با اشاره به اينكه شوراي نگهبان در رد صلاحيت ها كاملا طرفداري خود را از طيف خاصي ثابت كرده است، تصريح كرد: شمارش آراء بدين ترتيب خيلي باعث شگفتي خواهد بود.
وي در خصوص اظهارات وزير اطلاعات درباره نظرسنجي اين وزارتخانه مبني بر مشاركت بالاي مردم در انتخابات مجلس هفتم، گفت: قبل از اينكه شوراي نگهبان كانديداها را رد صلاحيت كند مشاركت مردم پايين بود، ولي در حال حاضر بسيار پايين‌‏تر آمده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4619

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يوسفيان: سعي در افزايش آراء به صندوق ريخته شده دارند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016