دوشنبه 27 بهمن 1382

هاشمي شاهرودي: دشمنان به دنبال اين بودند كه انتخابات انجام نگيرد اما رهبري آن‌را خنثي‌كردند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق اجتماعي
آيت‌الله هاشمي شاهرودي، رييس قوه‌ي قضاييه صبح امروز در جلسه‌ي مسوولان عالي قضايي با قدرداني از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن، آن را موجب رسوايي دشمنان داخلي و خارجي و استكبار دانست.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) رييس قوه‌ي قضاييه در اين جلسه گفت: حضور پرشور مردم در سالگرد پيروزي انقلاب و راهپيمايي 22 بهمن موجب شگفتي جهانيان و عصبانيت استكبار شد لذا استكبار ناراحتي خود را مجددا با تندي و ايجاد تنش درخصوص انرژي هسته‌اي مطرح كرد.
وي افزود: آژانس بين‌المللي انرژي اتمي مساله‌ي تازه‌اي را مطرح نكرده است و سر و صدا و زدن به طبل توخالي در اين زمينه به دليل شكست آنها در حضور گسترده و ميليوني مردم و پايبندي آنان به نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي با تاكيد بر ارزنده و راهگشا بودن سخنان مقام معظم رهبري درخصوص انتخابات گفت: دشمنان به دنبال اين بودند كه انتخابات انجام نگيرد اما مقام معظم رهبري آن را خنثي كردند و بسيار كار حكيمانه و مدبرانه‌اي بود كه اجازه ندادند انتخابات حتي يك روز به تاخير بيفتد.
وي تصريح كرد: اميدواريم با اين شرايط خوبي كه براي رقابت گروهها و احزاب به وجود آمده است، شاهد رقابت سالم بين نامزدهاي انتخابات و حضور گسترده‌ي مردم باشيم.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي تاكيد كرد: در كشور ما رقابت‌ها صرفا از طريق احزاب نيست و دامنه‌ي رقابت بيشتر است و حقوق افراد را تثبيت مي‌كند.
رييس قوه‌ي قضاييه با تاكيد بر اين‌كه «رقابت انتخاباتي در مردم‌سالاري ديني، آداب و رسوم خود را دارد» افزود: مردم ما هوشيار و آگاه هستند و اگر به معيارهاي مردم‌سالاري ديني و انتخاب اصلح توجه كنند و اين فرهنگ احيا شود، سلامت انتخابات تامين مي‌شود.
وي از تلاش دست‌اندركاران اجرايي و نظارتي انتخابات تشكر كرد.
در اين جلسه، فصل ششم لايحه‌ي قانون بررسي اوراق بهادار با حضور وزير امور اقتصادي و دارايي، رييس كل بانك مركزي، رييس بازار بورس و كارشناسان بررسي شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4708

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي شاهرودي: دشمنان به دنبال اين بودند كه انتخابات انجام نگيرد اما رهبري آن‌را خنثي‌كردند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016