سه شنبه 28 بهمن 1382

كروبي: انصراف خود را به ضرر نظام ديدم، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
مهدي كروبي با تاكيد بر لزوم جلب مشاركت مردم براي شركت در انتخابات گفت: مردم تاكنون نقش بسزايي در انتخاب مسوولين و خدمتگزاران خود داشته اند و اگر همين مردم و راي آنها نبود، ما امروز منزوي و خانه نشين بوديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري كار ايران ،ايلنا ، رئيس مجلس شوراي اسلامي شب گذشته در سخناني در جمع مديران زاگرس نشين، تصريح كرد: به بركت انقلاب و اين نظام بود كه توفيق خدمت به من و امثال من در مجلس دست يافته است.
وي با اشاره به نزديك شدن انتخابات مجلس هفتم توجه به چند نكته را ضروري خواند و بيان داشت: با توجه به شرايط حساسي كه با نزديك شدن انتخابات در پيش داريم حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بيش از پيش اهميت يافته است .
كروبي به حضور خبرنگاران خارجي در داخل كشور و توجه ساير كشورها به نتايج اين دوره از انتخابات اشاره كرد و گفت : حضور مردم در پاي صندوق هاي راي جدا از هر مساله‌‏اي براي منافع ملي كشور قابل اهميت است.
وي افزود : حتي افرادي كه مخالف اين انتخابات هستند به پاي صندوق هاي راي بيايند.
رئيس مجلس خاطرنشان كرد: تلاش دشمن نمايش حضور كم مردم در انتخابات مجلس هفتم است و در اين برهه زماني توجه به منافع ملي مهمتر از منافع شخصي است.
وي با بيان اين مطلب كه انصافا حق عده‌‏اي افراد در رد و تاييد صلاحيت‌‏ها ضايع شد، گفت: قبول دارم كه عده اي از افراد به ناحق رد صلاحيت شدند و اين قضيه رد صلاحيت ها بايد پيگيري شود و مردم با آمدن پاي صندوق هاي راي خودشان جواب رد صلاحيت ها را بدهند.
وي گفت : من نيز تصميم نداشتم در اين دوره از انتخابات شركت كنم اما با توجه به تاكيد دوستان انصراف خود را به ضرر نظام ديدم.
كروبي ادامه داد: براي شركت در انتخابات منافع ملي كشور را به مصالح خود ترجيح داده ام.
وي اختلاف ديدگاهها را نعمت الهي دانست و گفت: در كشور ما همه چيز با راي و نظر مردم تعيين مي شود و با توجه به اينكه مشاركت و آزادي لازم و ملزوم يكديگرند بايد چند سليقگي را پذيرفت.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4732

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: انصراف خود را به ضرر نظام ديدم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016