سه شنبه 28 بهمن 1382

"بحث تقلب در انتخابات بخش پاياني سناريوي اصلاح‌‏طلبان است"، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
عضو فراكسيون اقليت مجلس خاطرنشان كرد: اگر رد صلاحيت شدگان نيز مي‌‏توانستند در انتخابات شركت كنند باز هم بحث تقلب در انتخابات را پيش مي كشيدند؟
محمد عباسپور در گفت وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري كار ايران ،ايلنا ، در مورد برخي شايعات در مورد تقلب در انتخابات خاطرنشان كرد: طرح بحث تقلب در انتخابات كه توسط برخي از افراد گفته شده، نقطه پاياني و آخرين شانس سناريوي اصلاح طلبان است.
وي افزود : نظارت بر انتخابات بر عهده ارگانهايي است كه زير نظر دولت هستند و اگر هم تخلف يا تقلبي صورت گيرد مسوول آن دولت است، نه جناح مخالف اصلاح طلبان.
وي با بيان اينكه ايجاد ياس و نگراني در مردم از ثمره هاي طرح تقلب در انتخابات است، به دشمني هاي آمريكا با ايران اشاره كرد و گفت : انتخابات ايران هيچ ربطي به آمريكا ندارد و اين‌‏ دخالت‌‏‌‏ها ناشي از سياست‌‏هاي آمريكاست.
وي پيگيري بحث تقلب در انتخابات را دنباله سياست تقابل گرايانه جناح مخالف دانست و تصريح كرد: اگر همين آقايان رد صلاحيت شده هم مي‌‏توانستند در انتخابات شركت كنند باز هم بحث تقلب در انتخابات را پيش مي‌‏كشيدند؟
عباسپور خاطرنشان كرد: اين به ظاهر مناديان آزادي به دنبال خراب كردن افكار مردم هستند.
وي با اشاره به سخنان محمدرضا خاتمي و پيش كشيدن تقلب در انتخابات گفت: ايشان نبايد بدون دليل و مدرك صحبت كنند و سخنان وي از نظر امنيتي بايد پيگيري شود.
وي اصلاح طلبان را شكست خورده ميدان خواند و تاكيد كرد: بحث تقلب در انتخابات به دليل شكستي است كه اصلاح طلبان متحمل آن شده‌‏اند.
نماينده ماكو افزود: برگزاري انتخابات مجلس هفتم و شركت در آن بر اساس حكم حكومتي است و حتي اجازه يك برگ راي تقلب در آن وجود ندارد.
وي خاطرنشان كرد: هيچ تقلبي در انتخابات صورت نمي‌‏گيرد زيرا شوراي نگهبان حافظ و نگهبان راي مردم است.
وي طرح تقلب در انتخابات را در تقابل با بيانات مقام معظم رهبري دانست و گفت: صحبت در مورد تقلب در انتخابات به ضرر منافع كشور و نظام و در جهت مخالفت فرمايشات مقام رهبري براي برگزاري انتخاباتي سالم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4752

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"بحث تقلب در انتخابات بخش پاياني سناريوي اصلاح‌‏طلبان است"، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016