جمعه 1 اسفند 1382

جنتي در نماز جمعه: كساني كه زمزمه راي ندادن دارند، خائن به نظام و كشورند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
احمد جنتي در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران گفت: آقاياني كه زمزمه راي ندادن دارند، برطبق نظر امام خميني، خائن به نظام و كشورند و اهميت انتخابات از فريضه نماز خواندن كمتر نيست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، خطيب موقت جمعه با اشاره به سالگرد صدور حكم سلمان رشدي از سوي امام خميني گفت: اين حكم فسخ نشدني است .
وي ادامه داد: امروز همچنين سالگرد شهادت شهيد محلاتي توسط صدام است و همه اين گناهان به گردن آمريكاست كه امروز هم صدام را كه جنايتكار تاريخ است در جاي امن نگهداري مي كند .
آيت الله جنتي با تاكيد بر اهميت انتخابات گفت: عدم حضور در انتخابات خيانت به نظام و كشور است.
وي با اشاره به تبليغات بيگانگان تصريح كرد: دشمنان عقده هايي در دل دارند و هميشه در آستانه انتخابات مي گويند كه مردم حضور كمرنگي خواهند داشت، امامردم ما قطعاٌ به وظيفه شرعي خود عمل خواهندكرد و از ميان افراد متفاوتي كه تاييد صلاحيت شده‌‏اند، بهترين ها را انتخاب خواهند كرد.
وي همچنين اظهار داشت : هيات هاي نظارت و اجرايي بايد براي سلامت انتخاب تلاش كنند تا آراء مردم، سالم به صندوق برسد و سالم از آن بيرون آيد .
وي ادامه داد: اميدواريم كه اين انتخابات، علي رغم تمام سمپاشي هاي دشمن به خوبي برگزار شود.
آْيت الله جنتي با قدرداني از حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن افزود: اين حركت‌‏هاي شما تيري بر قلب بوش و يك "مرگ بر امريكاي" عملي است، همه بايد قدرداني راي خود را بدانند و به خاطر رضاي خدا راي دهند و آن را تجديد بيعت با امام و رهبري و شهدا بدانند.
وي خاطر نشان كرد: ‌‏اين مملكت، " مردم سالاري ديني" را از اسلام آموخته است و امام كه بزرگترين روحاني در تاريخ انقلاب بوده اند، ما را توصيه به راي دادن كرده اند، اين بهترين شكل مردم سالاري است و حضور مردم ما در تمام انتخابات ها از انتخابات هاي سراسر دنيا بهتر بوده است.
وي در آخرين بخش از سخنان خود با ابراز اميدواري از شرايط امنيت انتخابات گفت: ‌‏امر انتخابات به آرامي پيش مي رود و مشكل خاصي تاكنون وجود نيامده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4871

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جنتي در نماز جمعه: كساني كه زمزمه راي ندادن دارند، خائن به نظام و كشورند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016