چهارشنبه 6 اسفند 1382

كروبي از شركت در دور دوم انتخابات انصراف داد، رويداد

خبرنگار «رويداد» كسب اطلاع كرده است كه «مهدي كروبي» رئيس مجلس در دوره ششم امروز چهارشنبه 6 اسفندماه رسما از نامزدي نمايندگي دوره هفتم مجلس انصراف داده است.
«مهدي كروبي» همچنين در بيان علت حضورش تا اين مرحله ابراز داشته است كه اصرار خاتمي تاكنون مانع كناره‌گيري وي از رقابت در اين دوره شده است.
گزارش خبرنگار «رويداد» همچنين حاكي از آن است كه مهدي كروبي تصميم خود بر انصراف را قبل از جلسه امروز مجمع روحانيون مبارز عملي خواهد كرد تا با مخالفت‌هاي احتمالي اعضاي اين تشكل مواجه نگردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كروبي خطاب به وزارت كشور:
انصراف رسمي خود را از حضور در ادامه رقابت‌‏ها اعلام مي نمايم


به گزارش سرويس مجلس خبرگزاري كار ايران ،ايلنا ، در نامه انصراف مهدي كروبي خطاب به وزارت كشور آمده است:
« نظر به اينكه انتخابات هفتمين دوره مجلس شوراي اسلامي با حضور مردم برگزار و به حمدالله تكليف بيش از دويست كرسي مشخص شده و در حوزه تهران نيز آمارهاي اعلام شده، حاكي از راهيابي بيش از بيست نفر به مجلس مي باشد و انشاالله تكليف باقي كرسي ها نيز در مرحله دوم كه به لطف الهي با هماهنگي وزارت كشور شوراي نگهبان به زودي برگزار مي شود مشخص خواهد شد.
ضمن آرزوي موفقيت براي راه يافتگان به مجلس به نظر مي رسد كه در حال حاضر آثار سوئي كه انصراف اينجانب قبل از برگزاري انتخابات بر جاي مي‌‏گذاشت منتفي شده است، لذا انصراف رسمي خود را از حضور در ادامه رقابت ها اعلام مي نمايم.
مهدي كروبي
5/12/ 82 »

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5034

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي از شركت در دور دوم انتخابات انصراف داد، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016