پنجشنبه 28 اسفند 1382

تحصن مردم بخش بادرود از حوزه‌ انتخابيه نطنز و قمصر در مقابل دفتر امام جمعه اين شهر، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
جمعي از مردم بخش بادرود از حوزه‌ي انتخابيه نطنز و قمصر با تحصني آرام در مقابل دفتر امام جمعه اين شهر اعلام تاييد حوزه‌ي انتخابيه مربوطه را خواستار شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در پي شايعه‌ي باطل شدن انتخابات حوزه‌ي انتخابيه و باطل كردن چند صندوق از بخش بادرود، جمعي از مردم اين منطقه مقابل دفتر امام جمعه شهر تحصن آرام كردند كه حجت‌الاسلام‌ حسن دهشيري، امام جمعه شهر بادرود در اين جمع حاضر شد.
وي گفت: حال كه مردم در پاي صندوق‌هاي راي حاضر شده و راي داده‌اند و در تمامي مراحل، قانون را رعايت كرده‌اند پس بايد تسليم قانون شد و فردي كه اكثريت آراي مردم را كسب كرده بايد نماينده مردم باشد و مسوولان بايد حق را به حق‌دار برسانند.
دهشيري تاكيد كرد: حضور شما مردم پيام دارد و مسوولان منطقه پيامتان را به آنان مي‌رسانند و حال كه شايعه پراكني زياد شده اگر آگاهي و هشياري خودتان را حفظ كنيد نماينده واقعي‌تان را در مجلس خواهيد داشت.
وي گفت: در حال حاضر عده‌اي مي‌خواهند كارهايي را انجام دهند كه در شان شما نيست، پس هشيار باشيد. قاطع و محكم حرفتان را بزنيد اما بهانه به دست ديگران ندهيد. اگر قانون را رعايت كنيد، پيروزيد.
اين تحصن بعد از قرائت قطعنامه‌اي متضمن پايبندي مردم به قانون اساسي و درخواست از شوراي نگهبان براي دقت در اينكه حق مردم تضييع نشود، با آرامش و بدون درگيري به پايان رسيد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5802

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحصن مردم بخش بادرود از حوزه‌ انتخابيه نطنز و قمصر در مقابل دفتر امام جمعه اين شهر، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016