شنبه 1 فروردين 1383

به دليل عدم همكاري صدا و سيما مراسم تحويل سال نو در ميدان اصلي شهر بم برگزار نشد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
به دليل عدم همكاري صدا و سيما با شهرداري شهرستان بم در برگزاري مراسم تحويل سال نو كه قرار بود با حضور هنرمندان و ورزشكاران در ميدان اصلي اين شهربرگزار شود، جشن سال نو به شكل عمومي در شهرستان بم برگزار نشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي ايلنا، علي باقري زاده شهردار بم تاكيد بر پيگيري مداوم مسئولان ذيربط در شهرستان بم جهت متقاعد كردن صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران براي دعوت از هنرمندان و ورزشكاران و به عهده گرفتن مسئوليت برگزاري جشن با اجراي برنامه هاي مسرت بخش در ميدان اصلي اين شهر،تصريح كرد: متاسفانه صدا وسيما با شهرداري شهرستان بم در اجراي برنامه در شهرستان وياپخش زنده مراسم نوروز هيچگونه همكاري به عمل نياورده و مراسم مذكور علي رغم و عده هاي قبلي برگزار نشد.
باقري زاده گفت: هدف از برگزاري مراسم تحويل سال نو در مركز شهر بم ايجاد احساس همدلي بين مسئولان و شهروندان و همچنين آگاه كردن زلزله زدگان از حمايت دائمي هنرمندان، ورزشكاران و مردم نسبت به شرايط سخت بازماندگان قربانيان زلزله بود.
وي در ادامه افزود: عدم حمايت صدا و سيما از درخواست شهرداري بم موجب ايجاد نارضايتي در برخي از هنرمندان و ورزشكاران كه خود داوطلبانه جهت شركت در اين مراسم ابراز علاقه كرده بودند،شد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5860

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'به دليل عدم همكاري صدا و سيما مراسم تحويل سال نو در ميدان اصلي شهر بم برگزار نشد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016