جمعه 14 فروردين 1383

فاطمه حقيقت جو: به اپوزيسيون قانوني داخل كشور خواهيم پيوست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
حقيقت‌جو معتقد است: پس از پايان دوره مجلس ششم و پايان رياست جمهوري خاتمي، اصلاح‌طلباني كه در دولت و مجلس بودند از حكومت خارج مي‌شوند و از آن پس فعاليت خود را به عنوان اپوزيسيون در نهادهاي مدني ادامه مي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فاطمه حقيقت‌جو اولين نماينده مستعفي مجلس ششم شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تبيين طرح مطلبي از جانب خود طي يك مصاحبه با نشريه‌يي مبني بر اين كه به اپوزيسيون خارج از حاكميت خواهد پيوست، منظور از اپوزيسيون را، اپوزيسيون قانوني داخل كشور عنوان كرد.
حقيقت‌جو با طرح اين ادعا كه حاكميت در ايران معطوف به اراده اشخاص است و اجازه تحول را نمي‌دهد، امكاني براي تداوم اصلاحات با ساختار فعلي ندانست و ادامه داد: از همين‌رو فعاليت اپوزيسيون قانوني در نهادهاي مدني بايد معطوف به اصلاح اين امور باشد تا امكان تحقق اراده مردم در درون حاكميت فراهم آيد.
عضو دفتر سياسي جبهه مشاركت، خاطرنشان كرد: مادامي‌كه برنامه‌اي جدي و اساسي پيش‌روي اصلاح‌طلبان نباشد، آنان نمي‌توانند به بازسازي اعتماد مردمي بپردازند. اين بازسازي نيز به جز از طريق اصلاح قانون اساسي امكان‌پذير نخواهد بود.
حقيقت‌جو درباره پيگيري مساله ممنوع‌الخروج شدنش، گفت: براي حل اين مساله وكيل گرفته‌ام تا به شكل قانوني آن را پيگيري كنم و پس از تعطيلات كه ادارات رسما كار خود را آغاز خواهند كرد اين مساله را پيگيري خواهم كرد.
به گفته وي، يوسف مولايي وكيل او در اين مساله خواهد بود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6117

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فاطمه حقيقت جو: به اپوزيسيون قانوني داخل كشور خواهيم پيوست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016