دوشنبه 17 فروردين 1383

مجمع روحانيون مبارز: گزارش دبير شوراي نگهبان درباره‌ انتخابات اخير را به سمع و نظر مردم برسانيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
در پي جلسه‌ي شب گذشته‌ي مجمع روحانيون مبارز، اين مجمع طي نامه‌اي خطاب به آيت‌الله مشكيني، انتشار سخنان دبير شوراي نگهبان در اجلاس اخير مجلس خبرگان درباره‌ي انتخابات اخير را خواستار شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اطلاع يافت كه متن نامه‌ي مجمع روحانيون مبارز خطاب به رييس مجلس خبرگان رهبري به اين شرح است:
حضرت آيت‌الله مشكيني، رياست محترم مجلس خبرگان رهبري؛
بر اساس اطلاعات رسيده از اجلاس اخير مجلس خبرگان، آيت‌الله جنتي، دبير محترم شوراي نگهبان گزارشي از روند انتخابات هفتم مجلس شوراي اسلامي به آن اجلاس ارائه كرده‌اند.
با توجه به اينكه رياست محترم مجلس شوراي اسلامي و دبير مجمع روحانيون مبارز، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمين كروبي در جلسه‌ي علني مجلس شوراي اسلامي پخش آن سخنان را كه گزارش غيرمحرمانه از انتخابات اخير بوده است را خواستار شده‌اند، لذا انتظار دارد دستور فرماييد ضمن ارائه‌ي يك نسخه از اين نوار به مجمع روحانيون مبارز، از صدا و سيماي جمهوري اسلامي خواسته شود كه متن كامل آن به سمع و نظر مردم عزيزمان رسانده شود.
اين نامه به امضاي مجمع روحانيون مبارز رسيده است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6186

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجمع روحانيون مبارز: گزارش دبير شوراي نگهبان درباره‌ انتخابات اخير را به سمع و نظر مردم برسانيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016