شنبه 29 فروردين 1383

درخواست تجديدنظر در زمان مرحله دوم انتخابات در نامه وزير کشور به شوراي نگهبان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
وزير كشور طي نامه‌اي به دبير شوراي نگهبان، برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس هفتم در حوزه انتخابيه تهران، ري ، شميرانات و اسلام‌شهر را همزمان با نهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري خواستار شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، وزير كشور در پاسخ به نامه آيت‌الله جنتي طي نامه‌اي با اشاره به اين كه هيچ تصريحي در قانون در خصوص برگزاري همزمان انتخابات مرحله دوم در همه حوزه هاي انتخابيه وجود ندارد، تأكيد كرد: در انتخابات دوره ششم مجلس شوراي اسلامي نيز انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابيه تهران در زماني غير از زمان برگزاري انتخابات در ساير حوزه‌ها برگزار شده است و شوراي نگهبان نيز با آن موافقت نموده است.
وزير كشور در اين نامه از شوراي نگهبان با توجه به سابقه امر و موافقت قبلي اين شورا، هم‌چنين با توجه به نبود منع قانوني، درخواست تجديدنظر در مصوبه خود و موافقت با پيشنهاد برگزاري انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابيه تهران همزمان با انتخابات رياست‌جمهوري نهم را داده است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6568

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخواست تجديدنظر در زمان مرحله دوم انتخابات در نامه وزير کشور به شوراي نگهبان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016