چهارشنبه 16 ارديبهشت 1383

اعطاء مرخصي به زرافشان بر عهده دادسراي عمومي و انقلاب است، مهر

مدير روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران در واکنش به اظهارات منتسب به آقاي زرافشان که از سوي وکيل نامبرده در اختيار رسانه ها قرار گرفته اعلام کرد اختيار اعطاء مرخصي و نحوه اجراي دادنامه ناصر زرافشان با دادسراي عمومي انقلاب تهران است و اختيار اعطاي مرخصي به مشاراليه نيز با اين دادسرا مي باشد.
به گزارش خبرگزاري مهر ، محمد شادابي با بيان اين مطلب افزود : پرونده ناصر زرافشان از سوي شعبه اول دادگاه عمومي و شعبه 6 دادگاه انقلاب اسلامي تهران رسيدگي و حکم محکوميت صادر شده که حکم مذکور در شعبه 36 دادگاه تجديد نظر استان تهران قطعي و لازم الاجرا گرديده است. بنابر اين اجراي دادنامه زير نظر معاون اجراي احکام دادسراي عمومي و انقلاب تهران بوده و سازمان قضايي نيروهاي مسلح در اين خصوص هيچ وظيفه اي ندارد.

وي در خصوص سوء تفاهم پيش آمده گفت: با توجه به اينکه سالارکيا در زمان محاکمه زرافشان در سازمان بازرسي کل کشور مشغول خدمت بوده و متعاقبا به دادسرا عمومي و انقلاب تهران منتقل شده اند از روند رسيدگي به پرونده ناصر زرافشان اطلاع نداشته و به همين دليل در اثر سهو لسان بيان داشتند اختيار اعطاي مرخصي به زرافشان با سازمان قضايي است وبديهي است، شخص ناصر زرافشان و وکيل مشاراليه از روند رسيدگي به اتهامات زرافشان کاملا آگاهي داشته و در طول مدت رسيدگي در شعب مذکور حاضر و مراحل قضايي را طي نموده اند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

متاسفانه به رغم اطلاع زرافشان و وکيل ايشان از اين حقيقت که اظهارات سالارکيا صرفا سهو لسان بوده ليکن اين اظهارات مستمسکي در جهت ابهام آفريني در افکار عمومي واقع شده است.

شادابي در خاتمه با تاکيد بر اين نکته که سياست دادسراي عمومي وانقلاب تهران همواره بر مساعدت و مدارا با مددجويان است گفت: ناصر زرافشان نيز مانند ساير مددجويان در نوبت مرخصي است که در زمان مقرر به نامبرده مرخصي اعزام خواهد شد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7263

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعطاء مرخصي به زرافشان بر عهده دادسراي عمومي و انقلاب است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016