سه شنبه 22 ارديبهشت 1383

آقاجري: يا مرا بدون قيد و شرط آزاد ‌كنيد و يا حكم را اجرا نماييد، امروز

همسر آقاجري خبر داد: ديروز ابقاي حكم اعدام از سوي دادگستري همدان به همسرم ابلاغ شده اما وي از امضاي آن خودداري كرده است.
زهرا بهنودي با بيان اين كه هاشم آقاجري اين موضوع را به اطلاع وي رسانده است، گفت: ماموران ابلاغ ديروز از زندان همدان به زندان اوين مراجعه و حكم را به آقاجري ابلاغ كرده‌اند اما وي حاضر به امضاي آن نشده است.
بهنودي با اعلام اين كه آقاجري روز گذشته با خانواده‌اش تماس گرفته، اظهار داشت: همسرم به من گفت كه به افرادي كه براي ابلاغ حكم، مراجعه كرده بودند گفته است « اين حكم، رفع نقص نشده، در عين حال حكم جديدي است و تاريخ آن نيز مربوط به ‌٢/٦/٨٢ است و ‌٨ ماه پيش صادر شده؛ اين حكم را فاكس مي‌كنيد و وقتي واكنشي مي‌بينيد، اظهارنظرهاي مختلفي مي‌كنيد. بنابراين من با يك برخورد سياسي روبه‌رو هستم تا با يك پرونده‌ي سالم كه مبتني بر اراده‌ي قانون باشد، اظهارنظراتي مبني بر اين كه ”بعد از انتخابات حكم را صادر مي‌كنيم“ نشان‌دهنده‌ي سياسي بودن مساله است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بهنودي در ادامه اظهار داشت كه همسرش هم‌چنين به ماموران ابلاغ حكم گفته است « به محض اين كه آقاي خاتمي در نامه‌اش به وضعيت من اشاره كرده و از من دفاع مي‌كند، آشفته مي‌شويد، فرصت ابلاغ را نيز نداشته‌ايد و حكم را فاكس مي‌كنيد؛ تمامي اين موارد باعث شده كه من نسبت به آن‌چه كه ابلاغ مي‌كنيد مشكوك شوم؛ اشتباه است كه فكر مي‌كنيد با اين حكم ما را مي‌ترسانيد.
وي هم‌چنين با بيان اين‌كه همسرش روند پرونده را در دو سال گذشته غيرقانوني دانسته، به نقل از آقاجري گفت: من نه اين حكم را امضا مي‌كنم و نه تجديدنظر مي‌خواهم. يا مرا بدون قيد و شرط آزاد ‌كنيد و يا حكم را اجرا نماييد و رسوايي آن را تحمل كنيد. تجديدنظر نمي‌خواهم تا شما دوباره فرصت پيدا كنيد كه اين پرونده را در لابيرنت اداري بيندازيد.»
همسر آقاجري هم‌چنين خطاب به رييس قوه‌ي قضاييه گفت: آقاي شاهرودي شما با اين جلساتي كه روزهاي پنج‌شنبه مي‌گذاريد و درصدد هستيد كه مشكلات مردم را حل كنيد، چرا با يك پرونده به صورت ملوك‌الطوايفي برخورد مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7480

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقاجري: يا مرا بدون قيد و شرط آزاد ‌كنيد و يا حكم را اجرا نماييد، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016