يكشنبه 7 تير 1383

ابطحي: تصميم آقاي خاتمي را در مورد فعاليتم با كمال ميل پذيرا خواهم بود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
معاون حقوقي و پارلماني رييس‌جمهور، رفتن از اين معاونت و يا تغيير سمت خود را تاييد و يا تكذيب نكرد.

سيد محمدعلي ابطحي كه در حاشيه‌ي همايش مسؤولان دستگاه قضايي با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت‌وگو مي‌كرد، درباره‌ي مطرح‌شدن شايعاتي در خصوص انجام تغييراتي در معاونت حقوقي و پارلماني رييس جمهور و رفتن از اين معاونت، اظهار داشت: مدتهاست من به شنيدن شايعات زياد و مختلف عادت كردم. آنچه براي من مهم است تلاش فعال و بانشاط در جهت پيشبرد اهداف اصلاحات است كه آقاي خاتمي را سمبل آن مي‌دانم.
وي گفت: طبيعي است آقاي خاتمي در مورد فعاليت و كار من به هر تصميمي برسند، آن را با كمال ميل پذيرا خواهم بود.
از ابطحي سوال شد كه گفته مي‌شود يكي از دلايل تغيير در معاونت پارلماني، كنار نيامدن شما با مجلس هفتم است، آيا شما با مجلس هفتم مشكلي داريد؟
معاون حقوقي و پارلماني رييس‌جمهور پاسخ داد: قطعا در سير برگزاري انتخابات همچنان كه بارها بنده و دوستانمان اعلام كرده‌ايم و آقاي رييس‌جمهور نيز در آن ايام بارها مطرح كردند، اشكالات جدي وارد بود و اختلاف‌نظرها وجود دارد، ولي طبيعي است كه دولت و مجلس بايد با يكديگر همكاري داشته باشند تا كشور به پيشرفت و رشد و ترقي بيشتر نائل آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگار ايسنا از معاون رييس‌جمهور سوال كرد كه آيا شما مي‌توانيد هماهنگي لازم بين مجلس و دولت را فراهم آوريد؟
ابطحي در پاسخ، اظهار داشت: طبيعتا جايگاه معاونت پارلماني ايجاد هماهنگي بين دولت و مجلس است و بايد همكاري جدي با مجلس در اين معاونت صورت گيرد.
معاون رييس جمهور، ادامه داد: هركس در اين جايگاه باشد چه من و چه ديگري، بايد چنين كند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9428

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' ابطحي: تصميم آقاي خاتمي را در مورد فعاليتم با كمال ميل پذيرا خواهم بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016