چهارشنبه 10 تير 1383

يونسي: گروههاي ضد انقلاب ضعيف‌تر از آن هستند که بتوانند کاري کنند، ايسنا

وزير اطلاعات با بيان اينکه تمهيدات لازم براي روز 18 تير پيش‌بيني شده است، تصريح کرد: «ما اصلا نگران نيستيم. ضمن اينکه تجارب گذشته را هم داريم. گروههاي ضد انقلاب هم ضعيف‌تر از آن هستند که بتوانند کاري کنند.»
به گزارش ايسنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي يونسي،ديروز بعدازظهر پس از حضور در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در جمع خبرنگاران پارلماني حاضر شد و درباره‌ ايجاد پايگاه‌هاي شنود در مرزهاي ايران و عراق گفت: «آمريکايي‌ها در عراق از نظر امنيتي شکست سختي خورده‌اند، سازمان سيا بيشتر مصر بود که اطلاعات درستي از عراق دارد و آمريکا بر اساس آن به عراق حمله کرد. آنها فکر مي‌کردند اشغال عراق ساده است. بايد دانست که مدت‌هاست که نظام اطلاعاتي آمريکا از خاصيت افتاده است و آنها به دليل بحران‌هاي داخلي دچار مشکل جدي شده‌اند.»
وي افزود: «آمريکا براي سرپوش گذاشتن به اين شکست‌ها ادعاهاي جديدي مطرح کرد که جرج تنت قرباني اين مسائل شد، در حالي که مقصر اصلي خود بوش است و براي سرپوش گذاشتن به ضعف‌هاي خود اقدامات تبليغاتي انجام مي‌دهد.»
يونسي درباره‌ دليل غير علني بودن نمايشگاه مبارزه با مفاسد اقتصادي گفت: «ما مي‌خواهيم مديران جامعه متوجه شوند که هدف ما مبارزه اساسي و سيستمي است، نه تبليغاتي. در صورتي که علني باشد، ممکن است رسانه‌ها براي جنجال و تبليغات، پرونده‌اي را - در صورتي که علني باشد - مطرح کنند که شايعات زيادي هم ايجاد خواهد کرد. در حالي که ما پيام مقام معظم رهبري در مبارزه با مفاسد اقتصادي را با دقت تمام و بدون سروصدا پيگيري مي‌کنيم.»وي از پاسخ به سوالي در مورد استقرار پايگاه‌هاي نظامي موشکي در جمهوري چک براي مقابله با برخي کشورهاي خاورميانه خودداري کرد و گفت: «اين را از نظاميان بپرسيد.»وزير اطلاعات در خصوص سرنشينان قايقهاي انگليسي که اخيرا بازداشت شده بودند، گفت: «پس از بازجويي از سربازان انگليسي، معلوم شد که آنها اشتباه کرده بودند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9532

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يونسي: گروههاي ضد انقلاب ضعيف‌تر از آن هستند که بتوانند کاري کنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016