چهارشنبه 10 تير 1383

فرمانده نيروي انتظامي: حضور نيروهاي ضد شورش ربطي به 18 تير ندارد، ايلنا

نيروي انتظامي با بد حجابي برخورد خواهد كرد

تهران-خبرگزاري كار ايران

فرمانده كل نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي با بد حجابي برخورد خواهد كرد.
به گزارش " ايلنا" سردار محمد باقر قاليباف در جمع خبرنگاران پارلماني در پاسخ به اين سئوال كه آيا آئين‌‏نامه انتظامي درباره نحوه پوشش داريم؟ گفت: شوراي اجتماعي وزارت كشور در حال بررسي اين آئين‌‏نامه است تا به دولت بياورد كه در صورت تصويب نيروي انتظامي مجري آن خواهد بود.
وي از توضيح در خصوص مفاد اين آئين‌‏نامه خودداري كرد.
وي همچنين در پاسخ به سئوال خبرنگاري مبني بر اينكه حضور نيروي انتظامي در شهر محسوس است، آيا دليل خاصي دارد؟ تصريح كرد: فقط به دليل انضباط اجتماعي است زيرا انضباط بستر امنيت اجتماعي است.
فرمانده نيروي انتظامي در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه؛ تا چه زماني در شهر حضور خواهند داشت؟ گفت‌‏: تا زماني‌‏كه انضباط نهادينه شود.
قاليباف در پاسخ به اين سئوال كه آيا پيش‌‏بيني خاصي در مورد احتمال وقوع ناآرامي‌‏ها در 18 تير شده است و آيا حضور نيروهاي ضد شورش به اين دليل نيست؟ گفت: اصلاً اينگونه نيست، اين حرف گروه‌‏ها و جريانات است و گوش ما بدهكار اين حرفها نيست.
وي افزود: ما بايد امنيت عمومي را برقرار كنيم. امنيت عمومي هم لازمه‌‏اش انضباط است كه به عنوان بهترين نكته در سطح جامعه آن را دنبال مي‌‏كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قاليباف تصريح كرد: ما در چارچوب قانون اگر كسي مخل امنيت باشد، حتماً با آن برخورد مي‌‏كنيم و اين كار را وظيفه خود مي‌‏دانيم.
وي در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه در تابستان نوع پوشش متفاوت است، چه دليلي براي برخورد داريد؟ گفت: اگر منظورتان گرما و سرما است طبيعي است اما اگر منظورتان اين است كه چون تابستان است، هر نوع پوشش داشته باشند و هر نوع لباسي بپوشند و بد حجاب باشند، برخورد مي‌‏كنيم.
وي همچنين در پاسخ به اين سئوال كه آيا چهره شهر به دليل 18 تير نظامي نشده است؟گفت: حضور نيروهاي ضد شورش از 24 فروردين ماه است و ربطي به 18 تير ندارد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9543

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نيروي انتظامي: حضور نيروهاي ضد شورش ربطي به 18 تير ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016