سه شنبه 6 مرداد 1383

البيان ادعا كرد: اسراييل سپتامبر از طريق تركيه به نيروگاه هسته‌يي ايران حمله مي‌كند، ايسنا

روزنامه‌ي البيان به نقل از منابع ديپلماتيك عربي بلندپايه‌ي بي‌نام ادعا كرد: اسراييل درصدد حمله به نيروگاه‌هاي هسته‌يي ايران در ماه سپتامبر است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين مقامات ديپلماتيك عربي بلندپايه‌ي در گفت‌وگو با روزنامه‌ي البيان - چاپ امارات - مدعي شدند: دو خلبان اسراييلي در حال حاضر دوره‌هاي آموزشي لازم را سپري مي‌كنند تا توسط جنگنده‌هاي اف - 15 در ماه سپتامبر نيروگاه‌هاي هسته‌يي ايران را هدف قرار دهند.
اين منابع ادعا كردند، در صورتي كه پرونده‌ي هسته‌يي ايران به شوراي امنيت انتقال داده نشود، آمريكا با اسراييل در زمينه‌ي اين گونه اقدامات، هماهنگي و سازماندهي كامل خواهد داشت.
اين منابع مدعي شدند، بر اساس اين طرح نظامي،‌ اسراييل قرار است پيش از آنكه روسيه سوخت هسته‌يي در اختيار ايران بگذارد يعني در پاييز آينده نيروگاه‌هاي هسته‌يي ايران را هدف قرار دهد.
اين منابع ادعا كردند، قرار است كه جنگنده‌هاي اسراييلي از خطوط هوايي تركيه جهت عملي كردن طرح خود استفاده كنند.
اين منابع مدعي شدند كه رژيم صهيونيستي هم‌چنين در صدد آن است كه با همكاري و هماهنگي آمريكا به ترور نخبگان سياسي ايران اقدام كند تا به اين ترتيب حالتي از هرج و مرج و عدم بي‌ثباتي در داخل ايران به وجود آورد.
اين در حالي است كه مقامات كشورمان بارها تاكيد كرده‌اند كه در صورت هرگونه اقدام نظامي عليه كشورمان با پاسخ دندان شكن ايران مواجه خواهند شد؛ در تازه ترين موضع گيري نيز حميدرضا آصفي، سخنگوي وزارت خارجه كشورمان روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: هيچ كشوري در اندازه‌اي نيست كه جرات داشته باشد به ايران حمله كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10454

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'البيان ادعا كرد: اسراييل سپتامبر از طريق تركيه به نيروگاه هسته‌يي ايران حمله مي‌كند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016