پنجشنبه 8 مرداد 1383

آقاجری:از گردانندگان روزنامه رسالت مي‌خواهم كه فتوكپي سند مالكيت ادعايي خود را در روزنامه‌ چاپ كنند، سايت امروز

سيدهاشم آقاجري نسبت به برخي مسايل درج شده در يكي از روزنامه‌ها درخصوص توانايي مالي وي براي توديع وثيقه و آزادي‌اش، انتقاد كرد و آن را افترا به خود دانست.

زهرا بهنودي، همسر آقاجري با اشاره به ملاقات روز گذشته‌اش با وي، اظهار داشت: آقاجري طي اين ملاقات گفت «شنيده‌ام كه روزنامه‌اي مدعي شده است كه اينجانب در منطقه نياوران خانه‌اي دارم كه چند برابر مبلغ 100 ميليون تومان وثيقه‌ي تعيين‌شده ارزش دارد، اين اولين بار نيست كه به من دروغ مي‌بندند، من در ساليان گذشته و به خصوص دو سال اخير به دروغ‌ها، تهمت‌ها و افتراهاي برخي محافل رسانه‌اي عادت كرده‌ام.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقاجري در ادامه افزوده است: «بدين وسيله از گردانندگان اين روزنامه مي‌خواهم كه اصل يا فتوكپي سند مالكيت ادعايي خود را به من تسليم يا حداقل در روزنامه‌ي خود چاپ كنند تا بتوانم با استناد به آن ملك ادعايي را تملك كرده و به عنوان وثيقه آزادي خود از زندان، به گرو بگذارم. در غيراين صورت بر همگان ثابت خواهد شد كه اين روزنامه هم چون گذشته دروغ گفته است و بايد روزي پاسخگوي دروغ‌ها، تهمت‌ها و افتراهاي خود باشد».

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10492

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقاجری:از گردانندگان روزنامه رسالت مي‌خواهم كه فتوكپي سند مالكيت ادعايي خود را در روزنامه‌ چاپ كنند، سايت امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016