پنجشنبه 8 مرداد 1383

کشف باند اغفال دختران در دانشگاه آزاد، بازتاب

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد، با دستگيري رييس دانشگاه آزاد يکي از مناطق شمالي کشور، يک باند اغفال دانشجويان دختر دانشگاه آزاد، کشف شد.

بنا بر اين گزارش، دکتر «ع»، رييس دانشگاه آزاد يکي از مناطق شمالي کشور که به همراه 3 نفر از دانشجويان دختر به دليل برقراري روابط نامشروع در يکي از ويلاهاي درياکنار، حوالي بابلسر در استان مازندران، دستگير شد، اقدام به تشکيل يک باند اغفال و سوءاستفاده از دختران دانشجوي اين دانشگاه کرده بود.

خبرنگار «بازتاب» مي‌افزايد: فرد مذکور که به همراه يکي از استادان دانشگاه آزاد واحد تحت مديريت خود، 3 نفر از دختراني را که مشکل تحصيلي داشتند، اغفال کرده و براي سوءاستفاده جنسي به ويلايي در اين منطقه منتقل کرده بودند، در وضعيت نامناسبي توسط مأموران دستگير شده است.

دانشجويان دختر دستگيرشده اظهار کرده‌اند که رييس دانشگاه آزاد منطقه مذکور، در ازاي جبران نمرات در امتحانات، از آنها درخواست روابط نامشروع کرده است.

اين دانشجويان تأکيد کرده‌اند که تنها قربانيان اين باند اغفال نبوده و رييس دانشگاه آزاد اين منطقه، تعداد ديگري از دانشجويان دختر اين واحد را اغفال کرده و با استفاده از فردي که رابط اين‌گونه فعاليت‌هاي وي در دانشگاه است، با دختران دچار مشکلات تحصيلي، ارتباط برقرار کرده است.

گفتني است، پيش از اين دکتر «ع» به رغم سوءسابقه، عهده‌دار رياست دانشگاه آزاد اين منطقه بوده است.

مسؤولان دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار «بازتاب»، ضمن تأييد اين خبر اظهار داشتند که يک هفته پيش از دستگيري نامبرده، وي از سوي دکتر جاسبي از کار برکنار شده و حکم او هم ابلاغ شده، اما اعلام نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10499

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کشف باند اغفال دختران در دانشگاه آزاد، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016