دوشنبه 26 مرداد 1383

گوبلز را برای همیشه فراموش کنید! در باره سخنان "جدی" آقای خاتمی، کوروش گلنام

ایراد نگیرید که مگر آقای خاتمی تا کنون شوخی می کرده است! و یا مگر اصولن این مرد خدا دوست، راست کردار و راست گفتار اهل شوخی است! شما سخنان تازه ایشان را بخوانید تا دریابید که آیا بر من است که چنین بپندارم که پرزیدنت خاتمی به راستی این بار خیلی "جدی" بوده است و در این روزهای س'd1نوشت ساز برای شیادان حاکم، تلااش کرده است چون همیشه انبوهی دروغ به خورد همآن مردمی که ریا کارانه از آنها سخن می گوید بدهدو آبرویی برای رژیم دست و پا کند. اکنون دیگر آقای پریزیدنت براستی دست از جان شسته است و درست همآن شده است که سر کردگان باندهای مافیایی می خواستند باشدو !با باز گویی دروغ های پیشین و دروغ های تازه تر و داغ تر، نشان داد که در راه جدایی نهایی نه تنها از آن بسیار اندک باور مندان به خود که هنوز اسیر زبان بازی های او هستند، جدی است که در این راه حتا از برخی اصلاح طلبان حکومتی نیز که گاه اندکی شهامت از خود نشان داده و از بیم آینده تلاذ4 می کنند خود را به مردم نزدیک تر کرده و نمایشی هم که شده نشان دهند که از دستگاه آلوده و فاسداین رژیم هر چه بیشتر دوری می کنند، هم بسیار جدی است و به سرعت از آنها دور می شود. او با سخنان تازه خود و وارونه نشان دادن همه مواردی که در آن باره سخن گفته است، نشان داد که برای بودن با قدرت و در _deدرت چند روزه، هم ننگ آلودگی به دستگاه فاسد مافیای حاکم را به جان خریده و هم ننگ ابدی و آینده تیر وتار روز پاسخ گویی به انبوه مردم متنفر از این شیادان را، که دور نیست.
به راستی انسان تا چه اندازه باید به دور از اخلاق و راستی و درستی باشد که روز روشن در برابر همه خبرنگاران و جماعتی که درآنجا بوده اند چنین دروغ شاخ داری بگوید که" دستیابی به فن آوری صلح آمیز هسته ای خواسته و تصمیم همه ملت ایران از "صدر تا ذیل" است! (1) همین یک جمله برای میزان یاوه گ!ویی های آقای پریزیدنت خدا شناس و خدا پرست بسنده است. این جمله و سایر بافته های ایشان است که "صدر تا ذیل" یکپارجه ناراست و نادرست است. آقای رییس جمهور درست گو و درست کردار آمار خود را به مردم بنما تا دریابند شما چگونه به چنین نتیجه دقیقی رسیده اید؟
این آقا از کدام مردم سخن می گوید؟ همآن مردم مورد ادعای رهبر نامشروع و دروغین و سایر سران مافیا چون هاشمی رفسنجانی! همآن اراذل و اوباش قمه کش و چماق دار! از کدام مردم سخن می گوید؟ این مردمی که در بی چیزی و فشار و گرفتاری شبانه روزی زندگی کرده و بسیاری دچار بیماری های روحی و !افسردگی های شدید ناشی از سیاست های انسان سوز شما شیادان حاکم بر ایران شده اند که آه ندارند که با ناله سودا کنند! مردمی که شما با بی کفایتی هایتان حتا نمی توانید هوای سالم برای تنفسشان ایجاد کنید، چه خبرو آگاهی از "فن آوری صلح آمیز هسته ای" دارند و زیر حاکمیت حکومت فریب ک'c7ر و فاسد شما جز رنج و بدبختی چه خیری از آن می بینند؟! مگر مردم چون شما شیادان دیوانه اند که زمانی که بر دریای نفت و گاز نشسته اند و خود می دانند که چنین "فن آوری" های خطرناکی به چه میزان بالایی از دانش و تکنیک نیاز داشته و چه مسؤلان جدی و پاسخ گویی نیاز دارد که جان مردم را به آس_c7نی به خطر نیاندازند، به چنین فکر احمقانه ای افتاده باشند! اگر روز وروزگاری مردم ایران چنین بخواهند زمانی است که نخست حکومتی مردمی و پاسخ گو در ایران وجود داشته باشد، و دو دیگر نیاز راستین به آن را دریابند، و سه دیگرپیشرفت دانش و تکنیک و نیروی پاسداری از آن مراکز حساس و بس 40?ار پر هزینه و خطرناک را در اندازه توان خود بببینند و بر پای خود بایستند نه در این روزگاری که مملکت در دام فقر، گرانی، بیکاری، اعتیاد، فحشا، بی خانمانی و بی مسکنی و هزاران درد بی درمان دیگر که در "جمهوری" اسلامی به آن گرفتار آمده اند و نه در زمانی که حاکمان زور گو وقلدر، در دزد 740?، دورویی و چاپلوسی ودروغ گویی و.. با یکدیگر رقابت دارند. مردم اتفاقن خیلی خوب می دانند که این حکومت شیاد وزورگو و آدم خوار در راه پایداری و مانایی قدرت خود، چه هدفهای شومی، که هماما دست یافتن به بمب اتمی است، دارد. آنها خوب می دانند که حکومتیان در این زمینه کوچکترین گام ذ1ا در خرید ابزار، مهارت و تخصص از دیگران، دزدکی و از راه قاچاق و با شیوه های مافیایی وبه بهایی سرسام آور و نجومی فراهم کرده است. آقای خاتمی این شما و دیگر حکومت گران هستید که جمع 5 در سدی خود را "ملت"خوانده و از "صدر تا ذیل" دروغ می گویید! خیلی خوب هم می دانید که مردم از"صدر تا ذی!ل" از حکومتی که شما رییس جمهورش هستید متنفرند. مردم بارها فریاد زده اند و ما نیز بارها گفته ایم اگر به آنچه می گویید خود باور دارید، دروغ نمی گویید و شیادی نمی کنید، آزمایش این موضوع بسیار بسیار ساده است؛ جسارت و شهامت به خرج دهید و تن به یک همه پرسی زیر کنترل و دید سازما!ن ملل و سایر سازمان های پشتیبان حقوق بشر بدهید تا روشن شود "مردم"و "ملت" کی هستند و چه می گویند!
شهامت پذیرش یک همه پرسی را ندارند اما تا بخواهید شهامت وارونه نمودن راستی ها و دروغ پردازی را دارند. پریزیدنت می فرماید:
منافع ملی،حیثیت ملی و آینده پیشرفت کشور در گرو این مسئله(دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای) است.(همآن)
هر گاه به درماندگی کامل می رسند در هر بند از گفتارشان یک وازه "ملی" را هم همراه می کنند. اگر آقای رییس جمهور پایه و دلیل خود را ابراز می کرد که چرا چنین امری تا این اندازه برای مردم و میهن ما سرنوشت ساز است می شد به ارزیابی دست زد تا درستی آن را هم درک کرد اما ایشان خودش هم می دان_cf که فریبکاری میکندو "منافع"، "حیثیت" و "آینده" "جمهوری" آدمخوار اسلامی در گرو رسیدن به فناوری هسته ای صد درصد غیر صلح آمیز است. دلیل ساده استدلال من این است که شما اگر آن نقشه های شوم برای ماندگاری خود را نداشتید و هدف، دست یابی به بمب هسته ای نبود چرا 18 سال به آژانس بین الملل!ی انرژی اتمی دروغ گفتید و همه کارها را پنهانی انجام دادید؟ چرا پس از اینکه دست شما رو شد دست به جعل سند زده و آگاهی های نادرست در اختیار آژانس گذاشتید؟ چرا برخی از این ساخته های پنهان را چون مرکز لویزان خود منفجر وبا خاک یکسان کردید؟ چرا این دستیابی به فنآوری صلح آمیز همی_d4ه از چشم همه حتا بسیاری حکومتیان پنهان بوده است؟ چرا این مراکز در پادگانهای نظامی سپاه پاسداران قرار گرفته است؟و دهها پرسش بی پاسخ دیگر!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نگارنده برای دوری از درازی نوشته، خوانندگان را به خواندن دنباله دروغ های تاریخی آقای پریزیدنت راست گفتار فرا می خوانم. خوانندگان گرامی به هنگام خواندن دنباله این دروغ پردازی ها، به این نکته نیز توجه نمایند که این همه جاسوسان و گماشتگان امنیتی رژیم با سند و مدرک در عراق گ'd1فتار شده اند و آنوقت این آقا نه تنها همه را انکار می کند بلکه می گوید این ما هستیم که خواستار ثبات و حکومتی مردمی در افغانستان و عراق هستیم و باید از ما به سبب همکاری ها قدردانی هم بکنند!(نقل به مفهوم).
اکنون که سرو کار ما با افرادی چون خاتمی، خامنه ای و رفسنجانی است گوبلز را باید فراموش کرد. گویلز رابرای همیشه فراموش کنید!


زیرنویس:
1 ـ سخنان خاتمی آمده در سایت اخبار روز، چهارشنبه 21 مردادماه 1383

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10929

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گوبلز را برای همیشه فراموش کنید! در باره سخنان "جدی" آقای خاتمی، کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016