پنجشنبه 29 مرداد 1383

محمدنبي حبيبي، دبيركل جديد حزب موتلفه‌: اصلاحات آمريكايي به بن‌بست رسيده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
محمدنبي حبيبي در مراسم معارفه و توديع دبيركل حزب مؤتلفه‌ي اسلامي، ضمن تشكر از حسن اعتماد اعضاي شوراي مركزي اين حزب به خود، چند پرسش را كه به اعتقاد وي براي تكامل و استمرار فعاليت حزب ضروري است، مطرح كرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) محمدنبي حبيبي، دبيركل جديد حزب موئلفه‌ي اسلامي اين پرسش‌ها را اينگونه مطرح كرد: ”در كجاي ايران و جهان اسلامي قرار داريم؟“، ”پرسش‌هاي اصلي عصر ما چيست؟“، ”رسالت تاريخي ما در حال و آينده چيست؟“ و ”شيوه‌هاي مؤثر براي اين مرحله‌ي تاريخي چيست؟ چگونه آغاز كنيم و چگونه تداوم بخشيم؟“
وي اين پرسش‌ها را از پرسش‌هاي اساسي و ضروري اين مرحله دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حبيبي تأكيد كرد: مؤتلفه حزبي است براي خدمت صادقانه و نه قدرت جابرانه و در واقع اين حزب دعوت به خود را به جاي دعوت به خدا بزرگترين آفت حزبي مي‌داند.
به گفته‌ي وي مؤتلفه وظيفه دارد كه در نوانديشي‌هاي اسلامي به مقتضيات زمان، سهم خويش را بيش از گذشته به انجام رساند و در اين راستا خود را مكلف به دادن پاسخ‌هاي شايسته، كارآمد و جامع به نسل جوان مي‌داند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، تأكيد كرد: اصلاحات آمريكايي به بن‌بست رسيده است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11057

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمدنبي حبيبي، دبيركل جديد حزب موتلفه‌: اصلاحات آمريكايي به بن‌بست رسيده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016