جمعه 30 مرداد 1383

آيت الله سيستاني طي چند روز آينده به عراق باز مي‌گردد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - منطقه‌يي
پايگاه اينترنتي ايلاف به نقل از يك منبع نزديك به آيت‌الله العظمي سيدعلي سيستاني از بازگشت وي در روزهاي آينده به عراق خبر داد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين پايگاه اينترنتي اعلام كرد: اين منبع اظهار داشت كه آيت‌الله سيستاني از بيمارستان مرخص شده‌اند و به دليل نگراني‌هايي كه از دفاع شهر نجف دارند، طي چند روز آينده عازم عراق خواهند شد.
از سوي ديگر، مرتضي كشميري نماينده‌ي آيت‌الله العظمي سيستاني، در گفت‌وگو با ايلاف از ميانجي‌گري و تلاش‌هاي آيت‌الله سيستاني براي حل بحران نجف خبر داد.
وي گفت: آيت‌الله سيستاني در حال حاضر تماس‌هايي را با حكومت موقت عراق و مقتدي صدر برقرار كرده است تا بتواند از ادامه‌ي اين خونريزي‌ها در نجف جلوگيري كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كشميري تصريح كرد: آيت‌الله سيستاني با دردمندي تمام در بستر بيماري، حوادث نجف را دنبال مي‌كند و در حال حاضر تمام تلاش خود را براي متوقف كردن اين درگيري‌ها انجام مي‌دهد.
وي تاكيد كرد: نمايندگان آيت‌الله سيستاني به نيابت از ايشان در نجف با حكومت موقت عراق و مقتدي صدر گفت‌وگوهايي را انجام داده‌اند و اين گفت‌وگوها را تا زمان متوقف كردن درگيري‌ها در نجف، ادامه خواهند داد.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11067

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت الله سيستاني طي چند روز آينده به عراق باز مي‌گردد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016