دوشنبه 2 شهريور 1383

وزير اطلاعات: پرونده كاظمي ديگر مساله وزارت اطلاعات نيست، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
وزير اطلاعات خبر كشف تجهيزات جاسوسي و شنود از خودرو حسين مرعشي, رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را تكذيب كرد.
به گزارش ايلنا, سايت بازتاب امروز در گزارشي آورده بود كه ماموران يكي از نهادها, از خودرو مرعشي, تجهيزات شنود و ارسال, شامل ميكروفون كه در راديوپخش خودرو نصب شده بود, كشف كرده‌‏اند.
يونسي در اين زمينه گفت: من امروز آقاي مرعشي را ديدم, اما ايشان چيزي در اين مورد به من نگفتند. متاسفانه برخي از سايت‌‏ها از اين خبرها منتشر مي‌‏كنند و اين اولين بار هم نيست.
وزير اطلاعات در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه آيا وزارت اطلاعات قصد پيگيري پرونده زهرا كاظمي را ندارد, گفت: اين پرونده ديگر مساله دولت نيست. وزارت اطلاعات تلاش كرد تا اثبات كند كه بي‌‏گناه است و اين مساله ثابت هم شده, بنابراين اين مساله ديگر مساله ما نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير اطلاعات نسبت به وضعيت ديپلمات ربوده شده ايراني ابراز اميدواري كرد و گفت: ما مي‌‏دانيم او كجاست و چه كساني دستگيرش كرده‌‏اند.
وي با بيان اينكه امروز نسبت به روزهاي گذشته اميدوارتريم, گفت: دستگيركنندگان, منافقين ايراني نيستند بلكه منافقينِ ديگري هستند.
يونسي وضعيت مرزهاي عراق را ناامن توصيف كرد و از مردم خواست تا زماني‌‏كه امنيت كامل در مرزهاي عراق برقرار نشده است, از سفربه عراق خودداري كنند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11206

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات: پرونده كاظمي ديگر مساله وزارت اطلاعات نيست، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016