چهارشنبه 18 شهريور 1383

بازداشت كارمندان عادي داراي سابقه سياسي در برخي شركتها توسط مجتمع قضايي ارشاد، رويداد

مجتمع قضايي ارشاد از حدود دو ماه گذشته به اتهام اقدام عليه امنيت ملي به دستگيري كارمندان شركت‌هاي خصوصي كه در قبل از انقلاب فعاليت‌هاي سياسي را داشته‌اند، مي‌پردازد.
در اين زمينه، دو ماه و نيم قبل، «مجتبي ميثمي» كارمند حسابداري يك شركت خصوصي به اتهام اقدام عليه امنيت ملي توسط نيروهاي ارشاد دستگير شد كه يك ماه و نيم از وي خبري نبود و بالاخره پس از پيگيري‌‌هاي وكيل وي و همسرش مشخص شد او در بند محرمانه زندان اوين نگهداري مي‌شود.
در عين حال به گزارش خبرنگار «رويداد»، «محمودعلي دوستي» كارمند حسابداري و «جهانسوز مهربخش» كارگر يكي از شركت‌ها نيز از يك ماه قبل به اتهام اقدام عليه امنيت ملي از طرف مجتمع قضايي ارشاد دستگير شده‌اند. اين در حالي است كه تاكنون خانواده و وكيل آنها از وضعيت اين دو تن بي‌خبر هستند.
در اين باره، همسر «جهانسوز مهربخش» روز سه‌شنبه 17 شهريورماه در گفت‌وگو با خبرنگار «رويداد» نسبت به وضعيت همسرش اظهار نگراني كرد و گفت:«از تاريخ دستگيري آقاي «مهربخش» تاكنون بارها با آقاي «مقدس» رئيس مجتمع قضايي ارشاد ديدار كرده‌ام اما او فقط به ما جواب سربالا مي‌دهد و هنوز به من اجازه ملاقات با همسرم را نداده است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين همسر «محمدعلي دوستي» نيز در گفت‌وگو با خبرنگار «رويداد» به انتقاد از رفتار رئيس مجتمع قضايي ارشاد پرداخت و گفت:«هر روز من به شعبه 2 مجتمع قضايي ارشاد نزد قاضي «محبي» مي‌روم ولي او پس از گذشت يك ماه مي‌گويد كه هنوز هيچ چيز مشخص نيست.»
گفتني است كه «خليل بهراميان» وكالت پرونده اين دو تن را بر عهده دارد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11755

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازداشت كارمندان عادي داراي سابقه سياسي در برخي شركتها توسط مجتمع قضايي ارشاد، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016