چهارشنبه 25 شهريور 1383

نبى زاده: دولت در فيلترينگ سايت هاى سياسى نقشى ندارد، ايرنا

"سيدمهدى نبى زاده " قايم مقام "کانون اسلامى فارغ التحصيلان هند" گفت : دولت در فيلترينگ سايت هاى سياسى و خبرى و محدود کردن فعالان در اين مراکزنقشى ندارد.
سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى اين هفته باارسال نامه اى به رييس جمهورى از وى خواست که سريعا به مساله فيلترينگ سايت هاى خبرى و سياسى و دستگيرى برخى از اعضاى فعال در اين سايت ها رسيدگى کند.
نبى زاده که از مديران نام آشناى شرکت مخابرات استان تهران است ، روز چهارشنبه در واکنش به اين درخواست "مجاهدين انقلاب اسلامى" به خبرنگارسياسى ايرنا گفت که "فيلترينگ سايت هاى غير اخلاقى و ضد فرهنگى يکى از حقوق دولت است ".
وى ، در عين حال "فيلتر شدن سايت خبرى سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى از سوى دولت " را "بعيد" دانست .
قايم مقام کانون اسلامى فارغ التحصيلان هند اظهارداشت : فضاى سياسى ايران باز است و احزاب و تشکلهاى سياسى مجازند که اخبار و مواضع خود را از طريق ارگان الکترونيکىاشان اعلام کنند.
"نبى زاده " افزود : سران مجاهدين انقلاب اسلامى از دوستان آقاى خاتمى و حتى از دست اندرکاران دولت وى هستند و مى توانستند به صورت محرمانه ، مساله فيلتر شدن سايت خود را دنبال و نتيجه گيرى کنند.
وى ادامه داد : متاسفانه اعضاى سازمان ، شعار تنش زدايى مىدهند، اما با نگارش نامه سرگشاده و کشيدن اين مسايل به عرصه اجتماع ، دنبال جوسازى هستند و اين حرکت دلسوزانه نيست .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12056

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نبى زاده: دولت در فيلترينگ سايت هاى سياسى نقشى ندارد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016