چهارشنبه 22 مهر 1383

دبير ستاد انتخابات مجمع متخصصين ايران: علي مطهري، هاشمي را مانعي براي حضور لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري مي‌‏داند، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

دبير ستاد انتخابات مجمع متخصصين ايران گفت: علت اصلي سفارش علي مطهري به هاشمي مبني بر حضور نيافتن در انتخابات آينده رياست جمهوري اين است که وي را مانعي براي حضور علي لاريجاني در انتخابات مي‌‏داند.

محمد رضا طوراني در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا, با بيان اينکه حضور هاشمي مانعي بزرگ براي حضور علي لاريجاني در انتخابات آينده رياست جمهوري است, گفت: توصيه علي مطهري به هاشمي به دليل رابطه نسبي وي با علي لاريجاني است.
طوراني با بيان اينکه هاشمي از سعه صدر بالايي برخوردار است, گفت: بحث علي مطهري مبني بر انتقاد ناپذيري هاشمي به هيچ وجه درست نيست.
وي افزود: هاشمي با وجود اينکه در انتخابات مجلس ششم راي نياورد, اما از سياست کناره‌‏گيري نکرد و انتقاد مردم را نيز پذيرفت.
عضو حزب اعتدال و توسعه مسائل نسبت داده شده در نامه علي مطهري به فرزندان هاشمي را نادرست دانست و خاطر نشان کرد: اگر چه فرزندان هاشمي در مسائل اقتصادي فعال هستند اما هيچ کدام کارنامه منفي ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طوراني با بيان اين که جناح راست سنتي به دليل نداشت نامزد مناسب در صدد تخريب شخصيت‌‏هاي سياسي است، تصريح کرد: از دلايل فرافکني علي مطهري اين است که جناح راست سنتي کانديداي هم وزن هاشمي براي شرکت در انتخابات ندارد.
وي در پايان خاطر نشان کرد: به نظر ما حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات ضرورتي تاريخي است.

Copyright: gooya.com 2016