شنبه 23 آبان 1383

پيام تسليت ادوار تحکيم وحدت به مناسبت مرگ عرفات

بسمه تعالي

و فضل الله المجاهدين علي القاعدين اجراً عظيما

ملت صبورو داغدار فلسطين ،ملت ايران، مسلمين و آزادگان جهان، فقد جانگداز و شهادت ابوعمار بر شما تسليت باد

محمد عبدالرحمن الرئوف ياسر عرفات رهبر برگزيده و نستوه و مجاهد و پدر مهربان فلسطين از پس نيم قرن مبارزبا تني خسته و مجروح، شاخه زيتون و سلاح خويش را به ملت سپرد و در ميانه راه از جهان خاكي رخت بربست و رحل اقامت در سراي ابدي گزيد .
عرفات فرياد وجود و حيات فلسطين را از دانشگاه و دانشجويان برآورد و دانشگاه خانه بيداري ، عزت و احياء فلسطين و منشاء تحول و تحرك ملت شد . راه صعب و تاريك ملت از پس تبعيد و هجرت و جهاد با او و يارانش به آستانه پيروزي وروشنائي رسيد .
زعيم فلسطين به وعد صدق خود پاي فشرد . تا غروب خورشيد وجودش متناسب با فهم والزام زمانه شاخه زيتون و سلاح را از هم جدا نساخت . پيوندي كه پيروزي و رهائي مجاهدين و فلاح و رستگاري ملت را به ارمغان آورد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تشكيلات كوچك دانشجويي ابوعمار به اتكاء راهبرد زيتون و اسلحه به دولتي مستقر و رسميت يافته مبدل گرديد. او توانست با پايمردي و مقاومت ملت در حال خاموشي و فراموشي را كه در محاق مرگ ابرقدرتهاي عالم گرفتار آمده بود را به پوياي، ماندگاري و رهايي رساند
تجربه پيروز عرفات در پاي فشاري بر حق فلسطين و توفيق در رهايي ، الگويي براي تمامي ملت هاي نااميد از رهايي است كه تحت ظلم و جور استبداد و استعمار گرفتار آمده اند، و پيامي بر شكستن طاغوت ها، كه ان الباطل كان ذهوقا.
امروز سرزمين سليمان و داوود و طالوت و موسي مي داند كه پيروزي قريب و نزديك است و خون و صبر و مقاومت حضي جز رهايي از جالوت ها و فرعون ها نخواهد داشت ودروصال قدس تجلي خواهد يافت.
فقد و رحلت ياسر عرفات نه تنها براي جهان عرب سلمه جبران ناپذير، بلكه براي ملت ايران نيز كه از خدمات و حمايتهاي بي دريغش در دوران مبارزه بهره ها برده است دردناك و جانكاه خواهد بود.
سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي (ادوار تحكيم وحدت) رحلت اين زعيم ملت فلسطين ومجاهد عظيم الشان جهان اسلام را به تمامي پويندگان حق و حقيقت و آزادگان جهان و ملت هاي ستمديده بالاخص دولت و سازمان آزاديبخش فلسطين (حركه الفتح)و ملت فلسطين تسليت مي گويد و از درگاه حضرت سبحان، غفران و رضوان براي او وصبر وشكيبايي ونصرت پيروزي جنبش فلسطين را خواستار است.

سازمان دانش آموختگان ايران اسلامي
(ادوار تحكيم وحدت )

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14325

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام تسليت ادوار تحکيم وحدت به مناسبت مرگ عرفات' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016