دوشنبه 2 آذر 1383

بيانيه روابط عمومي دفتر تحکيم وحدت پيرامون جلوگيري از برگزاري مراسم بزرگداشت فروهرها

روزگار غريبيست . اکنون مدتهاست که ديگر کسي را اميدي به مکافات قداره بندان و نابکاراني که قلاده از گلويشان برگرفتند و دريدن حنجره آزاديخواهانشان فرمان دادند نيست و به پاي محکمه عدالت کشاندن عاملان و آمران جنايت هولناک قتل هاي زنجيره اي سال 77 در چارچوب مخروبه قضايي به رويايي دست نايافتني مي ماند.

اما اگر ديروز شب نهاداني با دشنه آجين و مثله نمودن آزاديخواهان اين ملک به خيال خامشان قصد ريشه کن ساختن آزاديخواهي ايرانيان را کرده بودند امروز به قصد مسندنشينان قدرت و به ياري مستوفيان دستگاه ، حتي گريستن و يادکردن از قربانيان اين اعمال جنايت بار نيز مجالي نمي يابد. چنانکه امسال حتي برگزاري آيين سالگرد جانباختگان راه سرفرازي ايران مرحومان داريوش فروهر و پروانه اسکندري را نيز برنتافتند و به ابزار فشار قانوني و غيرقانوني از برگزاري اين مراسم در حسينيه ارشاد جلوگيري کردند تا چون ابليسِ پيروزمست ، سور عزاي آزاديخواهان را به سفره بنشينند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اما اين روياي تيره گون را بي شک پاياني روشن خواهد بود چه به حکم عقل و عبرت تاريخ مي دانيم که آنانکه در اوهامشان ميخ هاي قدرت را به تيشه خردگريزي و انسان ستيزي محکم مي کنند ، تنها خود را به چهارميخ تاريخ مي سپارند و اطمينان داريم که خزان و خزان فرمايان عاقبت در قدم باد بهار به اسلافشان در جمله اعصار سياه پيشين خواهند پيوست.

دفتر تحکيم وحدت ضمن گراميداشت ياد داريوش فروهر و پروانه اسکندري که در حياتشان سوداي سربلندي ايران و آزادي ايرانيان را در سر داشتند ، جلوگيري از برگزاري مراسم ششمين سالگرد به خاموشي کشانيدن شمع وجودشان به دست جلادصفتان را محکوم مي کند. اميد که خورشيد عدالت و آزادي بر ايران زمين تابيدن گيرد.

روابط عمومي دفتر تحکيم وحدت

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14717

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه روابط عمومي دفتر تحکيم وحدت پيرامون جلوگيري از برگزاري مراسم بزرگداشت فروهرها' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016