جمعه 4 دی 1383

شكوري‌راد: سير تحولات و روند شرايط سياسي، اميدواركننده است، ايسنا

- هنوز در رد يا تاييد كابينه ائتلافي موضعي نگرفته‌ايم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي خاطرنشان كرد: هم‌چنان‌كه اكثر گروهها و احزاب، فاصله‌ي زماني پايان دي‌ماه و اوايل بهمن‌ماه را براي اعلام مواضع خود در نظر گرفته‌اند، اخبار و تحولات جدي‌اي پيش رو خواهد بود كه اميدواركننده است.

علي شكوري‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه ميزان اميدواري‌هاي حزب متبوعش به نتيجه‌ي انتخابات طي تحولات روزانه‌ي شرايط سياسي كشور افزايش يافته است، افزود: تحولات پيش رو بايد در دستور كار كليه‌ي احزاب و گروهها و به‌ويژه جبهه‌ي اصلاحات قرار گيرد.

وي تاكيد كرد: از جمله مواردي كه بايد در دستور كار قرار گيرد، تعامل در جبهه‌ي اصلاحات، روند دستيابي به يك كانديداي مشترك، بررسي جهت‌گيري‌هاي عمومي برآمده از نتايج نظرسنجي‌ها و تحولات بستر اجتماعي در نگاه به انتخابات و پيشبرد اصلاحات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي در واكنش به اين‌كه برخي گروهها از حمايت جبهه‌ي مشاركت از كابينه‌ي ائتلافي سخن گفته‌اند، گفت: تا كنون بحث جمعي‌اي كه منجر به تصميم‌گيري در اين خصوص شود صورت نگرفته و ما در رد يا تاييد آن موضعي نگرفته‌ايم.

شكوري‌راد يادآور شد كه كميته‌ي برنامه‌ريزي جبهه‌ي مشاركت هم‌چنان در حال تدوين برنامه‌ي اين حزب براي رياست جمهوري آينده است كه پس از طرح در دفتر سياسي و شوراي مركزي مطرح خواهد شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15967

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكوري‌راد: سير تحولات و روند شرايط سياسي، اميدواركننده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016