یکشنبه 6 دی 1383

بيانيه دفتر تحکيم وحدت در حمايت از اقدام حق طلبانه مزروعي

اتفاق بس عجيب وناميموني است که دستگاه قضا در قامت حزبي تمام عمل مي کند و ابزار فشاري است در برابر گروههاي آزاديخواه اين مرز و بوم و در اين راستا هرگاه نوبت به صنفي خاص مي رسد؛ دانشجويان، روزنامه نگاران، فعالان سياسي و نخبگان کشور که هميشه زير تيغ بوده اند، ظاهرا کافي نبوده است واکنون صنف وبلاگ نويسان و فعالان مدني و اجتماعي نيز به اين جمع اضافه شده اند.
پس از ماهها بازداشت وبلاگ نويسان در مکاني نامعلوم و فشار شديد بر آنها، نمايش اعترافات ساختگي و فرمايشي برخي از آنان بود که براي تخريب و مرعوب ساختن جامعه اجرا شد و مضحک تر آنکه تعدادي از آنها وادار شدند عليه حاميانشان نامه پراکني و حتي شکايت کنند. و در اين ميان جمعي که حاضر به اعتراف نشدند و شجاعانه اقدامات غير انساني و فشار و شکنجه بازجويان و قاضيان را بر ملا ساخته اند تا پرده از اقدامات کريه آنان برداشته شود و نداي حق طلبانه شان به گوش آزاديخواهان برسد، نه تنها خود که خانواده شان نيز احضار شده اند و تحت فشار شديد امنيتي و قضايي قرار گرفته اند.
مهندس علي مزروعي که در دوران نمايندگي اش حق طلبانه و آزاد انديشانه مي ايستاد و از حقوق مردم دفاع مي کرد، خشم رقيبان نامشروع سياسي شان را برانگيخته و کينه توزانه پرونده سازي براي وي و فرزندش را آغاز کرده اند.
پس از چند ماه بازداشت غير قانوني حنيف مزروعي و فشار وشکنجه بر او و ديگران، رجبعلي مزروعي فارغ از روابط عاطفي پدر و فرزندي، حقيقت را بر مصلحت فرزندش و احتمال فشار مجدد بر وي را ترجيح داد و اعلام کرد بیدادهایی که در داداگاهها و بازداشتگاههاي نامعلوم قوه قضاييه صورت مي گيرد. و آنچنان بود که اقتدار پوشالين زندان وزندانبانان فروريخت و به تکاپو افتادند تا با گرد و غباري کاذب نور واقعيت را محو کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صدا وسيما و کليه دستگاههاي تبليغاتي شان را بسيج کردند تا نامه اي که فقط در سايت هاي اينترنتي امکان انتشار داشته است را پاسخ گويند. اما آب رفته به جوي برنخواهد گشت و آبروي نداشته شان بر نخواهد گشت. از اين رو با احضار پدر و فرزند( رجبعلي و حنيف مزروعي) فشار مجدد بر آنان آغاز شده است.
دفتر تحکيم وحدت حمايت قاطع خود را از نداي حق طلبانه و افشاگرانه مزروعي اعلام مي دارد و به قوه قضاييه هشدار مي دهد، دادستانش بيش از اين بيداد گري نکند و حقوق بشر فرش زير پايشان قرار نگيرد و اگر اقدامات خود را قابل دفاع مي دانند، پيشنهاد مناظره تلويزيوني را مزروعي بپذيرند تا سيه روي شود هر که در او غش باشد.

شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت
6/10/83

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16074

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه دفتر تحکيم وحدت در حمايت از اقدام حق طلبانه مزروعي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016