دوشنبه 7 دی 1383

انصاري راد: محافظه‌‏كاران باتشكيل دولت‌‏آزمايشي پيروزي خودراحتمي ميدانند؛قدرت انتخاب شدن ازاصلاح طلبان وفعالان سياسي گرفته شده،ايلنا

اصلاح طلبان ناچار به اجماع بر روي يك يا دو كانديدا هستند

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس كميسيون اصل 90 مجلس ششم گفت : محافظه كاران با احتمال رد صلاحيت كانديداي اصلاح طلبان، پيروزي خود را نزديك مي‌‏بينند.

حسين انصاري راد در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" گفت: اين كه از هم اكنون محافظه‌‏كاران" دولت آزمايشي" را تشكيل مي‌‏دهند يك امر نسبتا بديع و تازه اي محسوب مي شود و آن ها با اين كار پيروزي خود را در انتخابات رياست جمهوري يك امر مسلم و حتمي مي‌‏دانند و مي خواهند كارها و اقداماتي را كه قرار است بعدها انجام دهند، تمرين كنند.
وي تصريح كرد: هر حزب و گروهي و يا جرياني مي تواند اداي دولت را در آورد و تصور كند كه در آينده رياست قوه مجريه را بدست خواهد آورد.
انصاري راد با بيان اين مطلب كه" دولت بازي امر ممنوعي نيست" خاطر نشان كرد: آنها بايد سعي كنند قبل از هر چيز با ايجاد فضاي آزاد رقابتي، مشاركت مردم را در انتخابات افزايش دهند ومقدمات اين مشاركت را فراهم نمايد، تمرين كار دولتي قبل از انتخابات فقط يك بازي و اداي دولت را در آوردن است.
انصاري راد با اظهار تاسف از اين كه قدرت انتخاب شدن از اصلاح طلبان و فعالان سياسي داخل و خارج حاكميت گرفته شده است، گفت: آنها از شركت جدي در يك فعاليت آزاد محروم شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: رد صلاحيت اصلاح طلبان درون حاكميت، حق انتخاب را از مردم گرفته است. اين كه محافظه كاران خود را در آستانه يك پيروزي مي‌‏بينند، امر نامحتملي نيست زيرا براي مردم فرصت انتخاب آزاد وجود ندارد و مردم ناگزيرند در محدوده خاصي دست به يك انتخاب زده و اصلاح طلبان ناچار به اجماع بر روي يك يا دو كانديدا هستند.

Copyright: gooya.com 2016