سه شنبه 15 دی 1383

حسني امام جمعه اروميه: من از مجلس هفتم تشكر مي‌‏كنم و به مجلس ششم نفرت مي فرستم، ايلنا

اردبيل- خبرگزاري كار ايران

امام جمعه اروميه گفت: جناح راست هزينه هنگفتي را صرف مجلس جديد كرد، در حالي كه مي‌‏توانستيم با نصف اين هزينه دو ميليون هكتار از كوير را به وسيله پمپاز به زمين كشاورزي تبديل كنيم.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" غلامرضا حسني؛ امام جمعه اروميه در مراسم تجليل از نمونه هاي برتر كشاورزي استان آذربايجان غربي با بيان مطلب فوق افزود: جناح راست از اين بابت 60 ميليارد تومان به اين ملت هزينه تحميل كرد، به همين دليل مي‌‏گويم اينها دين ندارند.
حسني در ادامه بيان داشت: بيكاري جوانان ناشي از بي‌‏فرهنگي ماست.
وي افزود: ما درياي خزر را در شمال و خليج فارس را در جنوب كشور و 120 ميليون هكتار كوير داريم كه مي‌‏توانستيم با استفاده از اين ذخاير آبي، كوير را به زمين كشاورزي تبديل كنيم.
امام جمعه اروميه اضافه كرد: البته من اين طرح را در زمان مجلس ششم نيز در ذهن داشتم ولي نخواستم به آنها بگويم.
وي همچنين با انتقاد از رئيس جمهوري گفت: ايشان هم هي وزارتخانه‌‏ها را در هم ادغام مي‌‏كند كه نتيجه آن نيز بيكار در بيكار شدن است.
حسني اضافه كرد: من نمي دانم گفت و گوي تمدن ها براي ما چه كرد و من و آقاي خاتمي از اين آزادي چه بدست آورديم؟ از طرفي هم جامعه مدني مي‌‏گوييم و هم شعار مردم سالاري سر مي‌‏دهيم.
وي گفت : اين شعارها 120 سال پيش توسط آمريكا مطرح شده است.
حسني اضافه كرد : ما به عنوان مسلمان هميشه در نماز مي‌‏گوييم؛ محمد بنده خداست، آن وقت براي خودمان آزادي مي خواهيم .
امام جمعه اروميه در ادامه گفت : من از مجلس هفتم تشكر مي كنم و به مجلس ششم نفرت مي فرستم چرا كه آنان مي‌‏گفتند؛ آمريكا منشا خيرات است و بايد رابطه برقرار كنيم .
وي در ادامه در مورد علايم ظهور امام زمان صحبت كرد و گفت: فجايع ناشي از حضور آمريكا در عراق و همچنين موضوع زلزله هاي اخير نشانه هايي از ظهور حضرت مهدي (عج)مي باشد.
حجت الاسلام حسني در پايان با اشاره به اين كه همه كشاورزان بايد زكات بدهند، گفت: شما كشاورزان نمونه نيز بايد زكات بدهيد در غير اين صورت امام زمان گردن همه شما را بدون دليل خواهد زد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذكر است؛ وي با اعلام اين كه خودش نيز كشاورز است، گفت: امسال از بابت درآمد گندم 500 هزار تومان زكات داده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16456

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسني امام جمعه اروميه: من از مجلس هفتم تشكر مي‌‏كنم و به مجلس ششم نفرت مي فرستم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016