پنجشنبه 24 دی 1383

اطلاعيه روابط عمومي دفتر تحكيم وحدت درباره احكام سنگين حشمت الله طبرزدي و بينا داراب زند

رويه قضايي در كشور ما به محاكمه اي كافكايي شبيه شده است كه در آن متهم از علت بازداشت و اتهام و طريقه محاكمه با خبر نشده و سيستم قضايي هم خود را موظف به پاسخگويي نمي داند و در بسياري موارد مشخص نيست كه چه كسي بايد پاسخ دهد و مسوول مستقيم پرونده اي كيست.
گرفتار امده در ويرانه قضايي فقط بايد اميدوار باشد بتواند پروند دادرسي اش را مطالعه كند تا حداقل امكان دفاع برايش وجود داشته باشد.
حشمت الله طبرزدي كه روزي خبر آزادي را به خانواده اش مي دهند و پس از كلي تلاش ،خانواده وي مي توانند وثيقه سنگين را تهيه كنند، اما خبري از آزادي اش نمي شود و پس از چند ماه بدون محاكمه اي علني و عادلانه وبدون حضور هيات منصفه حكم 16 سال زندان براي وي ابلاغ مي شود و هيچ مرجعي پاسخگوي اعتراض وي و خانواده اش نيست.
بينا دارب زند از همراهان حشمت الله طبرزدي در جبهه دموكراتيك پس از آنكه تشكل مزبورشان غير قانوني اعلام شد به 3 سال زندان محكوم شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دفتر تحكيم وحدت صدور حكم سنگين قضايي را براي بينا داراب زند و حشمت الله طبرزدي محكوم مي كند و همه نهادهاي حقوق بشري را براي دفاع از آنان و تلاش براي آزادي همه زندانيان سياسي، زرافشان، گنجي، امير انتظام، عليجاني، صابر ورحماني ، عبدي و قاضيان و... فرا مي خواند.


روابط عمومي دفتر تحكيم وحدت

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16847

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه روابط عمومي دفتر تحكيم وحدت درباره احكام سنگين حشمت الله طبرزدي و بينا داراب زند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016