دوشنبه 28 دی 1383

زبانم لال! چرا لازم است یک آیت ا... را خلع کرد؟ سیامک ثناالدین


برخی از علما مدت زمانی طولانی است که عادت بدی پیدا کرده اند . حین سخنرانی ، ناگهان به عالم خلسه مشرف می شوند و متاسفانه در این حال برخی از اسرار نظام را در تریبونهای عمومی مطرح می کنند . یکی از عوارض دیگر این حالت ایجاد جملات و ترکیبات تازه از کلماتی مثل : امریکا ، امام زمان ، نواب صفوی ، دختر و پسر ، فوتبال ، اسرائیل ، مامور ، شهردار تهران می باشد . لذا لازم به نظر می رسد هر از گاهی با بررسی سخنان این بزرگان صلاحیت شان را در استفاده از عنوان آیت ا... مورد ارزیابی قرارداد تا هم اسرار نظام بر ملا نشود و هم اینکه آبروی علمای عظام شیعه حفظ گردد .
بر همین اساس خبر ایسنا را در مورد سخنرانی آیت ا... خزعلی در مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی ذیلا بررسی می کنیم :
به گزارش ايسنا، آیت ا... خزعلی اخیرا در مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی در مسجد امام حسین (ع) در سخنان خود با نقل چند خاطره از شهيد نواب صفوي(این اسم شما را یاد چی می اندازد ؟ ) ، دربارهي از ميان برداشتن احمد كسروي گفت: نواب وقتي در نجف برخي آثار كسروي را مشاهده كرد، به آيتالله شاهرودي و آيتالله حكيم و بسياري از علما آن زمان كار او را نشان داد و آن بزرگان تاييد كردند كه كسروي به اسلام توهين كرده است، پس از آن نواب به ايران هجرت كرد و پس از چند سخنراني كه در شهرهاي ايران عليه كسروي داشت، نزد وي رفت و خواست با او مباحثه كرده و او را هدايت كند. ولي كسروي تن به مباحثه با وي نداد. ما هم اكنون نيز به افرادي مثل نواب نياز داريم. (افراد مذکور را یکبار به شکل هرم پیش هم بچینید! یاد چی می افتید ؟ هرم هندسی آمران ، عاملان و مرتدین !!! پیدا کنید پرتقال فروش زنجیره ای را !)
وي در ادامهي سخنان خود به برخي حركتهاي فرهنگي كه اخيرا انجام شده اعتراض كرد و گفت: اگر افرادي مثل نواب نداشته باشيم، يكي از روزنامه ها مينويسد فوتبال دختر و پسر، به به ! آتش به دهانت! دختر و پسر و فوتبال؟ اينها دنبال توپ مي دوند يا دنبال فحشا! (یکی از مسئولین سازمان تربیت بدنی به اطلاع حاج آقا برساند آن ورزشی که احتمالا مد نظر ایشان است نامش کشتی است و فوتبال و کشتی با هم فرق دارند!! ) انشاءالله دولت جديدي سر كار بيايد و دولت با حال ( دولت باحال ؟؟ ای بابا حاج آقا قباحت دارد !! ) و ارزشمند، اگر جلوگيري نكردند، بايد نوابها برپا شوند (دقت کنید : باید نوابها برپا شوند !!)، اما دولت فعلي ضعيف و ناتوان است و نتوانست كار كند. يك دولت قوي، افراد ارزندهاي در دولت آينده بيايد كه اگر نتوانست كار كند، ملت كار ميكنند. (دولت آقای خاتمی نتوانست جلوگیری کند و در ماجرای آن پائیز سیاه لذا نواب ها بر پا شدند !!! ضمنا اینجا کم کم حاج اقا متوجه شده اند که در عالم خلسه دارند یک چیزهایی را لو می دهند و بر همین اساس بجای تکرار نام نواب صفوی کلمه ملت را بکار می برند )
عضو سابق شوراي نگهبان بر پرهيز از كارهاي نواب گونه در زمان ولايت فقيه تأكيد كرد ( اینجا جناب آقای خزعلی دیده اند که نخیر بدجوری مسائل را لو داده اند و اسرار مگو را بر ملا ساخته اند ) و گفت: با بودن ولايت فقيه ما ( یعنی ایشان و برخی از علمای مشابه ) دست به اين كار نميزنيم. اما اگر خداي ناكرده دولتي بيايد كه ضعيف باشد و اين كار را نكند،مردم بايد اين كار را بكنند. ( مردم یعنی همان ملت ! منظور همان نواب ها هستند که به قرینه معنوی حذف شده اند!)
خزعلي با انتقاد از اصلاحطلبان گفت: اين به اسم اصلاح گران خيلي فساد كردند اما ملت به حمدالله بيدار شدند، يك مرد بسيجي توانمند، شهرداري تهران را گرفت، تهران را تكان داد، مجلس هفتم زاييدهي كار اين شهردار محترم است.
(اینجا هم عالم خلسه تسلط بر جان ایشان نموده و دوباره اسرار فاش می کنند : مجلس هفتم زائیده کار این شهردار محترم است ! شهردار و هم تیمی هایش در تهران آنهم از نوع تکان خورده توسط بنهای اعطا شده به فرهنگیان و وامهای ازدواج به جوانان در آستانه انتخابات مجلس هفتم !!) (توضیح : زائیده " کار" مردی مثل شهردار تهران نیاز به یک بانوی محترمه ای هم دارد آنهم از نوع قوی که بتواند به تعداد نمایندگان مجلس هفتم بزاید ! واقعا آقای خزعلی از بیان چنین سخنانی در یک تریبون عمومی حیا نمی کنند ؟؟!!! من نگارنده به سهم خود از شهردار تهران ، نمایندگان محترم مجلس هفتم و حتی از آن بانوی محترمه ناشناس صمیمانه عذر می خواهم !! شما آیت ا... خزعلی را به بزرگواری خودتان ببخشید! )
وي پرهيز از حركتهاي نواب گونه در زمان ولي فقيه را يادآور شد (دوباره باید ماست مالی کرد !!)و گفت: در زماني كه ولي فقيه است زود قدم برنداريد، اول ولي فقيه ، اما وقتي مانند گذشته ميان علمايي مثل آقاي شاهرودي، آيتالله خويي، آيتالله حكيم اجماع شد، دست به كار بزنيد. ( ترجمه : اما از طرفی به تکلیف هم باید عمل کرد فقط بدون برقراری سلسله مراتب و فرمول آمران عاملان و مرتدین دست به کار نزنید ) اما در ميان مردم هم اول جايگاهتان را محكم كنيد. (بدون شرح!)

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه علائم ظهور حضرت حجت(عج) را نزديك دانست و گفت: آمريكا فهميده است ، آمريكاييها امام جمعه نجف را گرفتند و 24 ساعت در مورد شيعه صحبت ميكردند. (دقت کنید : امریکا و نظامیان امریکایی فهمیده اند ظهور حضرت حجت نزدیک است !!! درحالیکه هنوز هیچیک از علمای عظام متوجه نزدیک شدن زمان ظهور امام زمان نشده اند !! واقعا من نگارنده بابت این جمله شخصا از حضرت حجت و علمای عظیم الشان عذرخواهی می کنم !!)
وي با بيان چگونگي شهادت نواب، ضمن زنده دانستن روحيهي نواب در كشور، از وضعيت فرهنگي كشور انتقاد كرد و گفت: از اسراييل زنهاي فاحشهاي براي كشور مأمور شدهاند. ( یک شکل هندسی دیگر ناشی از بیماری مطالعه مکرر روزنامه ضاله کیهان : اسرائیل – زن فاحشه – مامور )
سر كلاس در ماه رمضان كه 32 نفر فقط 2 نفر روزه گرفتهاند و معلم ليوان آب سر مي كشد خاك برسر آن فرهنگ، خاك بر سر آن وزيرش. (توضیح : سر کلاس درس مدارس بچه ها قطعا هفت ساله و یا بالاتر هستند و اگر بسر فرهنگ و ایضا بر سر وزیر فرهنگ آن کشور لازم باشد در این رابطه خاکی ریخته شود قطعا مربوط به آموزشها و تبلیغات فرهنگی دولتهای قبل از این هفت سال است و ربطی به دولت آقای خاتمی ندارد ! حساب دانشجویان که واضحتر است و صد البته حساب آن معلم !)
خزعلي در بخش پاياني سخنان خود از خدا خواست كه يك مرد ولايت مدار با سوابق خارجي و دلسوز مسلمين را براي رياست جمهوري و افراد ارزندهاي مانند شهردار را براي پستهاي رياست آينده مقرر بفرمايد. (ترجمه صریح : توصیه ایشان در مورد انتخابات ریاست جمهوری رای دادن به شهردار تهران است ! )
توضیح : سوال آخر اینکه آقایی به نام مهندس محسن خزعلی آقازاده محترم آیت ا... خزعلی امتیاز انحصاری بهره برداری از یک نوع خاک صنعتی (ربطی به آن خاکی که باید بر سر وزیر فرهنگ ریخت ندارد!) را در قشم تحت اختیار دارند و درهمین راستا فعالیتی چشمگیر از نوع الهی – دلاری دارند . این یعنی مصداق بارز زنده بودن روحیه نواب در کشور و ارتباط آیت ا... خزعلی با روحیه نواب ها !!
سوال : راستی اگر یکی از آیت ا... ها بدلایلی شرایط این مقام را از دست داده باشد و پائین تر از یک روضه خوان در یک تریبون عمومی صحبت کند ، چگونه می توان ایشان را برای حفظ آبروی سایر علما ، اسلام عزیز و نظام اسلامی از این مقام خلع کرد ؟

سیامک ثناالدین / وبلاگ يك ذره حرف http://yekzareharf.blogspot.com

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17075

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زبانم لال! چرا لازم است یک آیت ا... را خلع کرد؟ سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016