سه شنبه 29 دی 1383

وقتی آقای "عنکبوت" عصبانی می شود! طنزنوشته اي از کوروش گلنام

خدا آن روز را نیاورد که نماینده رهبر معظم! و مدیر مسئول کیهان مقام معظم! آقای عنکبوت (حسین ش.)، خشمگین شود! خشمگین نشده و رگ گردن قوی نکرده، هر روز مشغول تنیدن تار و تهیه دام است برای شکار هر کسی که کله اش کار می کند و عقل و درایتش در عهد عتیق و دوران خوردن ملخ و سوسمار باقی نمانده است، چه رسد به اینکه سگرمه اش در هم رفته و جا مهر نمازش برآمده ترشود! چنان اخم و تخمی می کند و "هیاهو برای هیچی" به راه می اندازد و هر چه از ارباب و مرادش آموخته است به روی دایره می ریزد که بیا و تماشا کن! البته و انصافن هم حق دارد که چنین دندان به هم بفشارد و گلو پاره کند. این اواخر هر تاری تنیده و هر دامی گسترده است به تف سر بالا تبدیل شده و خود و ارباش را رسوا و سکه یک پول کرده است. ماجرای آن "خانه عنکبوت" و وبلاگ نویسان را که فراموش نکرده اید؟ این ماجرا برای آقای عنکبوت و ارباب معظمش چنان بی آبرویی ببار آورد که زمینه ساز عصبانیت امروزش شده است.
اما دلیل خشم و جوشش و سوزش و"هیاهو برای هیچ"عنکبوت: دستگاه عدالت پرور "ام القرای اسلام" برای خانم شیرین عبادی ( که با توطئه آمریکا و اسرائیل و بقیه این جهان پهناور ضد انقلاب، برنده جایزه صلح نوبل شد!)احضاریه ای می فرستد بدون دلیل احضار و یا نام شاکی(البته اگر شکایتی در بین بوده و عنکبوت نیز از آن کاملن بی خبر بوده است و شک و شبهه و وصله ای نیز به آقایان نبود!) و پس از انتشار خبر و واکنش گسترده جهانیان، که البته همه وابسته به شیطان بزرگ و صهیونیست غاصب هستند، دستگاه عدالت گستر اسلامی با سرافکندگی( صد البته با سربلندی برای آقای عنکبوت و رهبر معظم) غلط نامه ای منتشر و می گوید قبول می کنیم که اشتباه شده که نام شاکی و دلیل احضار نیامده است. یعنی اصولن طبق دستورات واجب شرعی، شتر دیدید، ندیدید و خر ما اصلن از کرگی دم نداشت عزیز برادر! اما عنکبوت الله نه تنها حاشا می کند که می گوید شهروندی عادی شکایتی کرده است از یک غیر ایرانی بنام شیرین عبادی (شناسنامه ایرانی شیرین عبادی از هم اکنون به شیوه عنکبوتی باطل اعلام شد) که رسم معمول در همه جای دنیاست.( نتیجه عنکبوتی: هر وکیلی و هر دارند جایزه نوبلی که ایرانی از کار در آید باید وسیله یک آدم عادی، تنه اش به تنه ما بخورد که متوجه شود نوبل بی نوبل! این ما ئیم که می تازیم! )

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اخیرن رفسنجانی، از رفقای پشت پرده آقای عنکبوت، در نماز جمعه آخرین، بسیار برای جنایت ها که آمریکا در عراق می کند و بزرگان شیعه را در آنجا و پاکستان و .. با ترور از بین می برد، اشک ریخت و ناله کرد. همانگونه که بر ماجرای آتش زدن سینما رکس آبادان اشک ریخت و آن "هیاهو" را بپا کرد. رهبر معظم آن ماجرا را خوب بیاد دارد. این نو کیسگان، از آن زمان خوب آموختند که می شود "آتش" بپا کرد و مردم را زنده زنده کباب کرد و سپس وا اسلاما براه انداخت ، مراسم عزاداری بپا کرد و ندای دشمن، دشمن بلند کرد و پشت صحنه به ریش آدم و عالم خندید. نباید از حق گذشت که آقای عنکبوت نیز درس خود را خوب آموخته است. از جنایت های امریکا می گوید در حالیکه اربابانش به حکم دست داشتن در جنایت و آدمکشی، از دادگاهی رسمی حکم محکومیت دارندبا خروارها سند! از جنایت امریکا در عراق، افغانستان و .. می گوید در حالیکه خود خوب می داند که دستگاه مافیایی رهبر و دولت پنهانش همه زندگی و حکومت ننگینشان به خون و جنایت نه تنها در این کشورها که در بسیاری جاهای دیگر جهان همچون آرژانتین آلوده است. چون آقای حسین ش. روزنامه نگاری بر جسته و عنکبوتی پدر مادر دار است، توصیه می کنم حتمن خبر روزنامه مشهور آلمانی:فرانکفورتر آلگمانیه" را در باره رئیس جمهور شدن آقای ولایتی بخواند تا درجه عنکبوتیش بالاتر رود. این روزنامه در خبر چند روز پیش خود می گوید اگر ولایتی رئیس جمهور شود، به جرم مشارکت در ترور میکونوس در سال 1992، نمی تواند از ایران خارج شود. حتمن آقای عنکبوت خوب درک کرده اند که معنای چنین اتفاق بی مانندی چیست؟ پیدایش نمونه ترین و بی سابقه ترین رئیس جمهور تاریخ جهان!
با چنین خبرهایی شاید بتوان بیشتر میزان دلسوزی، دل رحمی و بیگناهی عنکبوت و یاران، و خون آشامی و بی رحمی"دشمنان توطئه گر نوبل باز" را دریافت!

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17090

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وقتی آقای "عنکبوت" عصبانی می شود! طنزنوشته اي از کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016